Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

woensdag 7 augustus 2013

Leuk tasje + give away bij Babette

Van de week gauw even een klein tasje gemaakt voor een vriendin/collega die vandaag jarig is. Terwijl ik er mee bezig was, genoot ik van mijn kleine bosje lathyrus uit eigen tuin.








Hier heeft ze het net gekregen, haar zoon heeft het nog gauw op de foto gezet, want ik was het vergeten. Ze was er erg blij mee.



En dan nog even dit, ga even naar Babette's blog, ze heeft een leuke give away
omdat haar Quiltstudio alweer 10 jaar bestaat!!!

Liefs, Ineke

10 opmerkingen:

  1. Leuk dat tasje. Ook leuk om er mee bezig te zijn. Bedankt voor de link. Dagdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat tasje met een gele rand. Bij mij doet de lathyrus het nauwelijks!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke tas. Mooie kleurencombinatie.
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een erg leuk tasje. Daarbij kan ik me goed indenken dat ze daar blij mee is.
    Liefs Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel schattig tasje Ineke. Leuk kadootje hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kado is dat schattige tasje........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. War een enig cadeau
    Fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk tasje geworden, natuurlijk is ze daar blij mee wie niet!

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk de lathyrus!
    Je collega wordt verwend met dat mooie tasje.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*