Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

donderdag 29 augustus 2013

Post uit Italië en zwoegen met de randen

Van de week kwam ik thuis van mijn werk, was er tot mijn verrassing het pakketje er al, die ik heb gewonnen bij Babette, een leuk patroon voor een naaldenboekje, compleet met stofjes. Dat was best snel, dank je wel Babette!!!
Ondertussen zit ik te zwoegen op de rand(en) van mijn quilt, heb zelfs foto's geplaatst op Facebook, kreeg gelijk steun van quiltsters en uitleg van Shirley , waarvoor mijn dank :D


De eerste 2 foto's zien er niet uit, het trok aan alle kanten, terwijl ik het wel schuin van draad had geknipt. Uiteindelijk heb ik het op een iets andere manier gedaan, wat er wel beter uitziet, maar als ik er aan denk dat ik nog 7 van die bloemenstengels moet appliceren, dan zakt de moed mij in de schoenen :-( Maar ik ga stug door en hoop dit weekend (overdag)wat verder te komen. Want 's avonds zie ik het niet zo goed, dan kan ik beter iets anders doen. Oh ja, de blauwe streepjes die je nog ziet, was verkeerd getekend, die was ik er wel weer uit.
Liefs, Ineke

17 opmerkingen:

  1. Leuk pakketje heb je gewonnen, Ineke! En met die bloemstengels gaat het helemaal goedkomen, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je pakketje.En goed hoor gewoon doorgaan oefening baart kunst.Fijn weekend ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je pakketje;) en het gaat vast helemaal goed komen met die stengels.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk pakketje. Gefeliciteerd. Succes met de applicatie. Soms moeten gewoon een beetje eigenwijs zijn en ons eigen hoofd volgen nietwaar.
    Groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd. Je met gewoon volhouden. Als je mijn besjes aan het begin van de quilt ziet en aan het einde.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk naaldenboekje gaat dat worden, Ineke,en ja, wat kun je zitten prutsen met die smalle ronde deeltjes, hè? Maar ik vind je laatste foto er prima uitzien hoor. geen rimpeltjes meer, dus dan zal de rest ook wel goed komen. Oefening baart kunst, tenslotte. Succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. piep leuk pakketje he.
    en de applicatie, volhouden meid, wordt zo mooi

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Volhouden hoor want het wordt erg mooi. De laatste stengel ziet er erg mooi uit. Wat een leuke give away heb je gewonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd, leuk zijn die kleine pakketjes!

    Even door zwoegen, dan wordt het leuk en ben je niet meer te stoppen! :-)

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Niet eenvoudig hè, dat appliceren. Shirley is een kei op velerlei gebied, dus fijn dat ze advies kon geven. Succes verder hoor, het gaat best lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi! Ik heb hem bij haar ook al zitten bewonderen,.. Succes met appliceren en zo te zien gaat het goed komen,..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk gewonnen pakketje en.... ja steeltjes maken nog een paar en dan ben je zo geoefend dan worden de laatste makkelijker!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Ineke,
    Dat zwoegen wordt echt beloond, hoor. Die applicatie-rand komt er vast goed uit te zien. Hou vol.
    Groet van Maria.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zou bijna zeggen: knip de vorm eens van gewone stof en appliceer de vorm er zo op! Vooral omdat ie aan het eind breder moet zijn vraag ik me af of je wel moet werken met een schuin geknipte bies?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is niet het makkelijkste werkje, maar het zal best wel goed komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook ik vind het appliceren nog steeds lastig, maar het wordt weer heel mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Moet uiteindelijk lukken hoor je stengels.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*