Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

vrijdag 9 augustus 2013

Zijn er...

nog geïnteresseerden in het leuke pakketje van vingerhoedjes-patroon en wat kleine lapjes als een Give away? Woensdag 31 juli heb ik erover geblogd, maar weinig reacties gehad van dames/heren die mee willen doen.  Daarom wil ik het nog even verlengen en wel tot zaterdag 24 augustus, zodat ook die dan nog van vakantie terug komen, de kans krijgen om te reageren. Het is de bedoeling dat als je het hebt gebruikt het patroon weer doorgeeft.



Ik heb van het stapeltje stofjes wat gebruikt, maar ook weer aangevuld
met lapjes uit mijn voorraad, dus je krijgt er meteen wat leuke stukjes stof erbij voor dit kleine patroontje.


Graag bij de reactie duidelijk vermelden of je mee wilt doen.


Liefs, Ineke


18 opmerkingen:

  1. Ik wil graag meedoen
    Het is een leuk idee.
    Mag ik het ook via favebook weer doorgeven?
    Stoffige groetjes Sunny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil graag meedoen
    Het is een leuk idee.
    Mag ik het ook via favebook weer doorgeven?
    Stoffige groetjes Sunny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Sunny, leuk dat je reageert. Ik heb het zelf ook al gedeeld op Facebook, maar alleen onder de Quilters/sters, dus niet "Openbaar"
      Groetjes, Ineke

      Verwijderen
  3. Leuk idee.
    Een vingerhoedjesquilt ligt (nog) niet bij mijn AFFO's!! Daar krijgt hij nu een kans op. Dus, ja ik doe graag mee. De mand met kleine restjes stof staat al te popelen. Groet van Maria.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Ineke,
    We zijn net terug van vakantie, maar het lijkt me leuk om mee te doen.
    lieve groet,
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het enig Ineke, maar ik wil even geen dingen die móeten, niet meer druk op de ketel. Maar ik zie dat je al meer reacties krijgt. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O het is erg leuk om ze te maken en leuk dat je dit weg wilt feven maar ik ben al bezig met vingerhoedjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Door de vakantie had ik je vorige blokje gemist. Ik doe graag mee. Lijkt me een leuk project om steeds tussendoor even op te pakken. Leuk dat je dit doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. had je vorige blogje niet gezien maar vind het altijd leuk om een kansje te maken bij een give away en vingerhoedjes heb ik nog nooit gemaakt
    groetjes
    Bernadette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Ineke.
    Ik wil best mee doen, vingerhoedjes heb ik nog nooit gemaakt, dus dat is weer een uitdaging
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wederom zet ik er dan toch mijn naam nog een keertje bij.
    Het is natuurlijk leuker als je meer reactie krijgt, maakt voor mij de kans kleiner om te winnen.
    Niet erg zolang de andere dames het ook gaan doorgeven, blijf ik alle vorderingen en het pakketje gewoon volgen.
    Dat heeft ook zijn charmes ;0)))

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk, zo'n give away, maar ik ben ooit al eens begonnen met de vingerhoedjes,dus voor de andere veel succes met winnen :-)
    Groetjes, en een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ben net weer terug van vakantie, dus ben aan het bijlezen.
    Ik doe niet mee hoor, wel leuk, maar het is leuker dat iemand het wint die nog niet met zoveel projecten bezig is als mij ;-)
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een leuke give away en ik zou graag meedoen, maar ik heb helemaal geen stofjes. Wil niet zielig doen hoor, maar vind veel mooi en kan daarom nooit beslissen als ik in een stoffenwinkel sta.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben nog steeds bezig met vingerhoedjes, dus doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Ineke,
    Ik doe even een rondje door blogland en kom zo bij jou terecht, gezellig.
    Graag waag ik een kansje, ik quilt nog niet zolang dus alles is welkom.
    Groetjes, Janny W.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Door mijn rondreis in blogland kom ik uit op je blog. Een Give-Away is altijd leuk en ik doe dan ook graag mee.

    Groetjes
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik doe graag mee met de Give away, altijd zo gezellig om verschillende blogs te lezen en zo ben ik ook op jouw blog terecht gekomen.

    Fijne week en hartelijke groet uit Purmerend!

    Carla.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*