Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 22 september 2013

Bloemenrand en mutsjes

Goedemiddag, welkom hier op mijn blog. Ben al meer dan 1 week niet meer actief geweest hier, maar dat heeft een reden, dat begrijpen jullie toch wel? Weinig tijd en facebook zijn de boosdoeners *Ü*

Maar goed, ik ben toch even bezig geweest, heb al de 4 randen van de Floral Fancies zover, dat ik nu alleen de bloemetjes hoef te appliqueren en vanmiddag dus met 1 rand  begonnen.

 Nu wordt het leuk, ook omdat het bijna klaar is, vanavond even alles netjes vastnaaien.







Dan verder met de volgende 3 randen!!!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      
                                                                                                                                                                            Zien ze er miet lieflijk uit? Het wordt vast heel erg mooi!
                        
Nog even de mutsjes showen. Nee ik heb ze niet gebreid, maar schoonmama, ze breit nog graag sokken maar af en toe vind ze mutsjes ook leuk om te doen. Nu wil ik ze aan een goed doel schenken, maar heb nog niets gevonden. Als jullie iets weten, graag!!!

Liefs, Ineke

12 opmerkingen:

  1. Volgens mij heet het sterre mutsjes, je vind het bij Karin aan de Haak, elk jaar worden er mutsjes gehaakt en gebreid voor kinderen in de syberische landen, ik weet alleen biet zeker of het zo heet, of ik er geen twee door elkaar haal
    Google anders even goede doelen haken/breien kun je je hart ophalen
    Je bloemen worden prachtig!
    Fijne dag nog!

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Kraamafdeling MCL in actie voor Serious Request 2013
    Hier op de kraamafdeling van het zieken huis in Leeuwarden, hebben een actie voor het glazen huis dus, wat in Leeuwarden staat met de kerst. Veel mutsjes zijn gebreid en gehaakt, knuffels en nog meer.
    Het hele jaar zijn ze al bezig, de teler is boven de 8000 euro.
    Groetnis Annie
    Mijn dochter is een van de meiden die het regelt.
    Op Face book kan het vinden, met wat hier boven staat.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie bloemenrand! Leuke mutsjes vinden jullie vast wel een goed doel voor!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo te zien heb je,je niet alleen met sociaal media bezig gehouden maar ook een mooie rand gemaakt dat gaat vast een mooi quilt worden.
    groetjes Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi die randen. Nu lekker rustig appliqueren, dat is een leuk werkje.
    Die mutsjes.... er is wel een goed doel ergens in het buitenland voor pasgeboren kindjes, maar ik weet het niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk die mutsjes, Je bloemenrandjes worden ook schitterens, succes met het appliqueren

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie randen. Kan niet goed zien hoe groot die mutsjes zijn. Misschien Blijf van mijn Lijf-huis. Vaak moeders met kleintjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat wordt wat met je randen ze zijn mooi. Zo zie maar als je volhoud wordt het wat. Een vriendin van mijn moeder heeft veel mutjes gemaakt voor een kindertehuis in afrika. Kan wel eens navragen. Fijne avond ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zal dat een schitterend quilt worden.
    Ik stuur 1 keer per jaar naar save the children,
    Fijne week groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je rand word al heel mooi, en de mutsjes zijn schattig met die mooie frisse kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie randen. En de mutsjes zijn ook schattig.
    Groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooie applicaties
    en die mutsjes ja ik weet dat daar vorig jaar werd ingezameld voor een weeshuis, maar weet niet meer waar
    hoop dat je goede reacties krijgt

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*