Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

donderdag 12 september 2013

Ditjes en Datjes

Vandaag maar een blogje met ditjes en datjes. Ben nog steeds druk met applicatie van de randen, gaat lekker en heb er helemaal schik van. Ondertussen ben ik ook bezig met een leuk 3D hortensia quiltje die wij maken met de groep van Pinksterbloem. Er moet nog veel gedaan worden, maar het zit al aardig op de rit en weet ook al hoe ik het moet doen, goed het voorbeeld bekeken op de dag dat wij bij elkaar waren. Ook ben ik nog bezig met het door-quilten van het kippen-quiltje, al gaat dat niet meer zo snel, maar het wordt een AFFO voor december, zodat ik in ieder geval toch iets af heb voor het nieuwe jaar.

Dan was er voor 14 dagen terug een berichtje in het nieuwsblad van ons "dorp" (al is het al heel lang geen dorp meer, want er is behoorlijk veel bij gebouwd de laatste jaren , maar het krijgt geen stadsrechten) dat er in een nieuw pand de bieb hier dichtbij een kleine expositie is van quilts, dus vanmorgen even wezen kijken. Jammer genoeg geen fototoestel bij me, dus kan er niets van laten zien.

Wel even een foto gemaakt van een blad die ik vanmorgen ook maar heb aangeschaft, zie hier welk blad ik bedoel...

Leuke verhalen en mooie foto's van leuke projecten, kan weer heerlijk genieten van lezen en plaatjes kijken. Wie weet kom ik er eens aan toe om er iets uit te maken.

Dan nog even dit, heb samen met mijn lief opgegeven voor een duik-cursus, gisteravond alles voor de theorie lessen opgehaald, dus nu moet ik er wel aan geloven.
Maar het gaat helemaal goed komen.

Fijne dag, liefs, Ineke

20 opmerkingen:

  1. Je bent lekker bezig. Je durft wel, een duikcursus. Wel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Brr je durft hoor duik cursus.
    Mooie werkjes, en ja ik heb vanmiddag ook dit blad gekocht, staan mooie projecten in ook.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo een duikcursus heel apart, maar wel spannend. Met je werkjes gaat het goed zo te lezen, veel plezier met alles. Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een moed!! Meedoen aan een duikcursus! Hebben jullie daar lang over nagedacht voordat je je opgaf? Ik vind het heel bijzonder hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf duikles. Je hebt wel moed hoor. Please continue je ervaringen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. duikcursus, heb dit vorig jaar ook een paar keer gedaan voor mijn operatie, is leuk hoor :)

    knuff, vero

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De Quilt enzo moet ik nog halen ben erg benieuwd!

    Een duikcursus lijkt me spannend, wel leuk dat jullie het gezamenlijk doen.

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel plezier bij het duiken. Spannend !!
    groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Spannend, dat je gaat leren duiken! Maar ook wel heeeel gaaf!

    Gisteren heb ik ook de Quilt en Zo gekocht! Er staan zulke leuke dingen in! Dit weekend wil ik nog iets met uiltjes maken. Volgende week is een nicht van mijn man jarig (wordt 90!!!) en zij is verzot op uitljes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bent lekker bezig aan je verschillende projecten, Ineke. Ben benieuwd naar de hortensiaquilt. en Dúíken... toe maar. Mijn schoonzoon heeft ook een duikcursus gedaan, en heeft ervan genoten. We horen vast wel hoe het was.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O wat spannend die duikcursus
    Fijn weekeinden groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn blad is het, hè! Veel plezier met duiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat spannend om een duikcursus te gaan volgen. Ben erg benieuwd.
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuk zo'n cursus, waar doe je dat? begin je in een zwembad? (je leest wel ik heb geen flauw idee)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Ineke,
    Leuk dat je me gaat volgen. Even bij jou gesnuffeld, je bent met van alles bezig las ik. En dan ook nog een duikcursus! Heel spannend hoor, dat je dat durft!
    Ik zag je worstelen met die geappliqueerde groene takjes op de randen van een quilt.
    Is het niet makkelijker om een recht strookje van 12 mm te snijden (schuin van draad) en dat door een biasbandmaker te halen? Zo doe ik het ook altijd en het wordt dan zonder geplak heel mooi en dat kan je goed rond leggen.
    Het is maar een idee hoor.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk dat je een cursus duiken gaat volgen veel plezier!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Knap hoor om te gaan duiken, heel veel plezier alvast.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow..duiken. Veel plezier en geniet er lekker van. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow..duiken. Veel plezier en geniet er lekker van. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een duikcursus lijkt me erg spannend. Veel plezier!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*