Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

donderdag 17 oktober 2013



Al meer dan een week  geen nieuwe berichtjes op mijn blog..., misschien was het je al opgevallen.
Het komt er even niet van, ik ben druk met andere dingen die nu echt even voorrang hebben.
Maar t.z.t. hoop ik weer terug te komen !

Liefs, Ineke

16 opmerkingen:

  1. Hallo Ineke,
    Je kan niet altijd en/en, soms moet je of/of, en dan moet bloggen gewoon even op een laag pitje.
    We zien je wel weer verschijnen als de druk van de ketel is hoor.
    Dagdag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap het volkomen Ineke. Het kost soms teveel tijd en er zijn wel eens belangrijkere dingen te doen.
    We zien je weer.
    Groetjes, Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo ik moet ook maar zo iets plaatsen, ben momenteel ook druk druk, maar niet met bloggen dus. tot kijk hoor
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer maar begrijpelijk dat andere dingen soms voorrang hebben
    veel quilt plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Respect. Ik zal geduldig wachten. Neem je tijd. Tot later.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. piep hey meid, alle begrip hoor, soms hebben andere dingen voorrang hiezeer we ook van onze hobby houden

    knuf Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. We zullen je missen, maar probeer het toch een beetje rustig aan te doen met alle andere drukke dingen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik lees je blog met veel plezier, maar soms komt er inderdaad iets tussen en moeten we je even missen. Sterkte en succes met alles waar je het nu druk mee hebt.
    Liefs, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kom regelmatig bij je kijken hoor. Doe maar rustig aan, komt tijd komt er een blog. Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ineke doen waar je goed bij voelt. Ik zie vanzelf wel weer langs komen. Fijn weekend ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Neem de tijd Ineke. Tot blogs.
    Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is ook geen 'must' hoor. Soms is er ook gewoon geen tijd voor, zijn andere dingen veel belangrijker. Ik wens je in ieder geval een goede tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Soms zijn andere dingen gewoon belangrijker. Succes met wat je in de komende tijd doet, en we zien je wel weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel wijs om af en toe keuzes te maken. Een mens kan niet alles tegelijk. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Succes met alle leuke dingen die je aan het doen bent, kijk er naar uit om te zien, wat je in deze tijd allemaal gedaan en gemaakt hebt
    Ik begrijp wat je bedoelt, er gaat veel tijd in zitten in bloggen
    groetjes en tot gauw joke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*