Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

dinsdag 19 november 2013

Ben er weer even...

Kan het toch niet laten, moet even een klein berichtje plaatsen, ben alweer 1 maand niet meer bezig geweest met bloggen, lees wel af en toe bij diverse blogs, soms een reactie bij de ene dan weer bij een ander.
Wat heb ik gedaan de afgelopen weken? Nou, niet veel op handwerk gebied, terwijl ik best wel wilde doen. Maar ja, ik had een beetje teveel hooi op mijn vork genomen, kon me niet meer ontspannen, alles werd een beetje teveel.
Wel afgelopen woensdag naar de Stoffenspektakel geweest, niets gekocht, maar mijn vriendin wel. Nu ga ik weer wat tafelkleedjes maken voor haar restaurant, alles gekocht, dus kan ik aan de slag.
En 2 weken geleden hadden wij onze laatste bijeenkomst van de quiltgroep "De Pinksterbloem" met als afsluiting een leuke show en tell. Hier een paar foto's, zodat jullie ook wat kunnen genieten van alle mooie werkstukken.
 
 
Geen 1 foto van mijn quilts.En voordat iedereen zijn verhaal deed bij deze prachtige quilts, hebben we een klein wantje en/of een sneeuw-laars gemaakt om in de kerstboom te hangen. Het was een zeer geslaagde ochtend!

Liefs, Ineke




13 opmerkingen:

  1. Leuk dat je er even bent! Af en toe gewoon lekker rustig bezig zijn, en doen wat je leuk vindt, dan komt alles weer goed. Je blog loopt niet weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om je weer even te lezen, plus dat het weer wat beter gaat.
    Succes met het maken van de kleedjes.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Ien wat fijn om weer iets bij te lezen.Rustig aan maar en vooral doen waar je je goed bij voelt. Fijne dag verder groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben blij om weer even wat van je te lezen. Doe vooral rustig aan. We wachten rustig af. Succes met het maken van de tafelkleden.
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor, lekker doen waar jij zin in hebt en wat jouw uitkomt, eerst weer energie opdoen!
    Je bent in ieder geval weer een beetje bezig met kleedjes, komt goed!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als je zo'n tijdje niet geblogd hebt, dan mis het toch wel een beetje hè?! Maar je had gelijk dat je een pauze nam hoor. Het moet ook geen must worden.
    Je hebt een heerlijke dag gehad, zie ik. Enige quilts! En wat leuk dat jij tafelkleedjes naait voor je vriendin! Veel succes er mee en pas op jezelf hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het gaat in ieder geval goed met je, leuk dat je even hier was!!!
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk weer even wat van je te lezen! Mooie foto's van een vast heel gezellige bijeenkomst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat je toch even een verslagje doet. Mooie quilts. Het poppenhuis is leuk. Succes met de kleden. Misschien zitten we nog eens in het restaurant te eten waar de door jou gemaakte kleedjes op tafel liggen
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat je weer even een blogje plaatst ,ja soms nemen we teveel hooi op onze vork,doe maar een beetje rustig aan en het blog loopt niet weg ,hoor.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat je er weer (even) bent. En dan meteen weer met zulke leuke foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk ....de Pinksterbloem en veel succes met de tafelkleedjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is toch prima als je wat gas terugneemt op je blog... Het is geen moeten maar mogen. Veel plezier met je handwerkjes!
    Groetjes, Marjo B-W

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*