Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

woensdag 11 december 2013

Verborgen talent en een spannend en creatief 2014

Ondertussen alweer een aantal weken geleden dat ik een verhaaltje heb geschreven en op deze manier bevalt het mij uitstekend, geen druk, geen stress, geen moeten, maar alles stap voor stap doen en wat ik niet af krijg, nou ja...morgen is het weer 1 dag. Ik snap niet dat ik zo met de flow mee ga van alles willen en vlug en druk, want zoals jullie weten heb ik heel wat jaartjes in Brazilië gewoond en daar is iedereen zéér relax en niets moet af vandaag, als er morgen toch weer een dag komt. Maar goed, ik dwaal teveel af en heb nogal veel te schrijven dus "to the point" ;-)

Iedereen heeft wel een verborgen talent, zelfs mijn Lief, wist ik eigenlijk ook wel, maar zo creatief, nee, dat is nooit zo tot mij doorgedrongen ;-) Hier komt het dan, een foto van zijn creatie, ik vind het prachtig!
                                                       
Nou? Is het niet prachtig? Gemaakt tijdens een avond van de PV van zijn werk, als enige man aanwezig in de groep, maakt hij zoiets moois!
Een week geleden was hij bij dezelfde atelier geweest (hij zit bij het bestuur van de PV) en toen kwam hij met dit terug!


Ook al een prachtig kerst-ornament!

Jazeker, ik ben best trots op zo'n man :D

Maar nu even naar mijn spannende en creatieve plannen!

Sinds een paar dagen heb ik zomaar besloten om mee te doen met
Simone en Annelies en ik vind het best heel spannend. Want wat is nu het geval? Ik heb al jáááren niet meer echt geborduurd. Veel vergeten en beetje "bang"om fouten te maken. Maar goed, wil het toch proberen, ondanks dat ik ook nog graag wil blijven quilten.
Want bij de groep De Pinksterbloem, waar Renee onze leidster is, komen ook allemaal weer mooie projecten in het nieuwe jaar, waaronder een Quillow maken!

Ondertussen druk bezig geweest met tafel-lopertjes maken voor Restaurant Mondani in Lochem, die sinds kort een nieuwe website hebben, wacht, zal even een link hier plaatsen. http://www.mondani.nl/

Deze foto staat ook op de website, zie je die quilt half over de kast hangen? Die heb ik ooit eens voor hun gemaakt, als cadeau voor hun 20 jaar jubileum.





Dan nog even foto's van de stapel lopertjes.

Kwaliteit van de foto's is slecht, maar dat krijg je nu eenmaal met slecht licht en ze zijn met mobieltje genomen, sorry.




Liefs, Ineke  

10 opmerkingen:

  1. Leuk dat je weer terug bent op je blog.
    Je hebt echt een man met verborgen talenten hoor. Erg leuke stukken. Groot gelijk dat je mee gaat doen met 'randje per week'. Borduren verleer je nooit en je zult zien dat je het zo weer oppakt.
    Leuk initiatief van Simone en Annelies hè. Ben zeer benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je weer terug bent op je blog.
    Je hebt echt een man met verborgen talenten hoor. Erg leuke stukken. Groot gelijk dat je mee gaat doen met 'randje per week'. Borduren verleer je nooit en je zult zien dat je het zo weer oppakt.
    Leuk initiatief van Simone en Annelies hè. Ben zeer benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. piep hey meid wat fijn je weer te lezen,en idd alles op je eigen tempo dat is best hoor.

    en wat een mooie dingen maakt je lief, wauw...mag je zeker trots op zijn,
    veel succes met het borduren en alle nieuwe projecten

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent goed bezig ( en je lief ook) lekker doen wat in je op komt en niets moet. Leuk zo'n borduurseltje (verleer je niet hoor). veel plezier dat telt. Fijne dag ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je mee gaat doen aan het borduuravontuur.
    Ik zit zelf nog te twijfelen. Maar ik weet wel dat ik ga genieten van jou borduurwerk.
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je man ook zo creatief is, ziet er mooi ui
    Ik ga ook meedoen met het borduuravontuur,
    Je loper zal mooi worden
    Fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat jouw man zo creatief is en er plezier in heeft.
    Mooi gemaakt hoor.
    Zo lekker ontspannen met de flow meegaan.... wilde dat ik dat kon....
    Maar ik moet me dan zoveel geweld aan doen om "ontspannen" te zijn, dat ik dus eigenlijk weer in de stress ga....
    Moet misschien maar naar Brazilië gaan....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier nog niet geschreven zie ik.
    Leuk je man met zo iets leuks thuis zien komen.
    De randjes borduren zullen niet echt moeilijk zijn. het word zoals op de vroeger merklapjes die we op school maakten. heb er zin in
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een creatieviteit bij jullie in huis. Leuk hoor. Veel plezier bij het randjes borduren. Leuk dat er elk jaar van die leuke gezamelijke projecten ontstaan. Fijne kerstdagen Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Voor jou/jullie ook alle goeds voor het nieuwe jaar. Het start in ieder geval al creatief met "de randjes" Veel plezier ermee, en CHAPEAU voor je man. Prachtig gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*