Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

vrijdag 24 januari 2014

3 x succes in 1 week

Deze week was het een strijd met haken van alle rijtjes van Crochet Along, heb het nog een keer uitgehaald omdat de lossen toch te strak waren gehaakt en er wel verschil in dikte van wol is ( klein verschil), dus dit werd de zesde keer dat ik het weer ging proberen! En nu met succes kijk maar...
Ben nog met de laatste rij bezig en morgen krijgen we de nieuwe rijen door van Tertia en Jolanda. De volgorde van de kleurtjes heb ik even veranderd, dit bevalt beter!

Omdat ik zo aan het "prutsen"was met haken, had ik nog geen een randje borduurt van Randje per week, dus toen het eenmaal goed ging, gauw begonnen met randjes borduren. Ook nog niet alle randjes gedaan en zaterdag komt de nieuwe randjes van Simone en Annelies binnen, maar toch even gauw een foto laten zien wat ik al af heb...

Dan nog mijn laatste succes van deze week!!!
Ja hoor, wij zijn geslaagd voor theorie  PADI Open Water. Gisteravond examen voor gedaan samen met mijn Lief en nu gaan we in maart naar Lanzarote om daar ons brevet te halen.
Een zeer succesvolle week!!!

Liefs, Ineke

13 opmerkingen:

  1. Dat is mooi een theoriebewijs kan je weer verder. Net als je haken en borduren ziet er goed uit. Fijn weekend ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het borduur en haakwerk zien er mooi uit en je ziet de aanhouder wint. Gefeliciteerd met het halen van het examen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je haak werk en ook het borduurwerk ziet er goed uit hoor!
    Gefeliciteerd met het halen van jullie examen! En wat een super vooruitzicht, naar Lanzarote!! Járen geleden waren Chago en ik daar een keer op vakantie. Genoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou, een topweek, hoor, en nog van harte en nu alvast heel veel plezier op Lanzerote!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er mooi uit je randjes, leuk om te doen hé., vanavond ook met het haken bezig
    Gefeliciteerd met jullie geslaagd examen.
    Fijn weekeinde Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke week! Gefeliciteerd met alle successen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je huiswerk ziet er goed uit, :-) de kleur van het borduurgaren vind ik prachtig.

    Nogmaals gefeliciteerd met jullie examen, stoer hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi je randje en je haakwerk
    Fijn weekeinden groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een moed van je om voor de 6e keer je haakwerkje te proberen.
    Gelukkig is het nu dan goed. Is altijd moeilijk om met verschillende diktes te werken, maar hopelijk gaat het verder wel goed.
    Dat brevet...... geen idee wat dat is, maar ik denk haast dat je dan mag duiken?
    Lijkt me heel mooi om alles daar onder water te zien, vooral waar die mooie planten en vissen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ah mooi ziet er goed uit !!
    Mooie kleuren ook voor je crochet along
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi je haakwerk, leuk dat roze erbij.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie randjes.
    Gefeliciteerd met het behalen van de theorie. Leuk vooruitzicht, Lanzarote in maart.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijk idee om naar zo'n prachtig warm eiland te gaan! Proficiat hoor met dit behaalde diploma! En, gaan je mooie handwerkjes mee? Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*