Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

donderdag 16 januari 2014

Haken, borduren en bijeenkomst Pinksterbloem

Hallo allemaal,

Het is al bijna 1 maand geleden dat ik het laatste berichtje heb geschreven, ben erg druk geweest, nou ja, wie niet hé. De maand december is het op mijn werk altijd een gekkenhuis, iedereen wil zijn medicijnen op tijd binnen hebben en dan met de feestdagen ertussen is het dus overwerken, zelfs in de weekenden.
Nu heb ik van een collega allemaal bollen brei/haak-garen gekregen, dus toch maar besloten om mee te doen met de Crochet Along. Moest het wel 5x uithalen, maar uiteindelijk is dit het resultaat
Foto bij lamplicht gemaakt


Van de randjes kan ik nog geen foto laten zien, simpelweg omdat ik nog geen 1 randje heb ge-borduurt, maar daar komt nu verandering in. Daar zal ik geen problemen tegen komen, dus ...

Vanmorgen was er weer een bijeenkomst van onze groep De Pinksterbloem, heel gezellig en we gaan een nieuw project beginnen, waarvoor we veel blokjes moeten naaien, waar uiteindelijk een leuke Quillow van gemaakt wordt.
 Hoe zal ik het maken, 1 van deze 3 voorbeelden

Liefs, Ineke

14 opmerkingen:

  1. Wauwww.....Jij kan ook alles ;-) Goed bezig zeg ik.
    Veel plezier met al je projecten

    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi is je gehaakte rand. Het nieuwe project ziet er leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh die crochet along roept mij ook steeds maar ik heb nog zoveel onder handen. Ik hoop dat ik me kan beheersen. Je maakt mooie dingen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk ook aan het haken en borduren. Succes met je nieuwe project groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleuren voor de deken, leuk dat je ook meedoet. Moest wel even glimlachen over het medicijn gebruik is bij ons ook altijd een gedoe rond de feestdagen.

    Groet Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De onderste zou niet misstaan hier op de bank.precies de goede kleur. Dat zou zeker mijn keus zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat jij ook mee gaat doen met die Crochet Along. Jij boft maar met die collega die je al die wol gaf!
    Leuk dat jullie met de Bee een bepaald project doen. Dat stimuleert.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Druk druk hebben we allemaal he, maar je bent met leuke dingen bezig en wil er mee aan de gang gaan, leuk hoor die randjes borduren.............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je ook met de beide randjesprojecten begonnen bent! Ik kon ook geen weerstand bieden... Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goed dat je toch nog wat tijd vindt voor handwerk. Mooi beginnetje heb je al. Ik ben benieuwd voor welke uitvoering van het quilt je kiest. Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk hoor al die gehaakte en geborduurde randjes bekijken.
    Die borduur randjes, je krijgt vast wel een keer tijd om er aan te beginnen.
    Mooi zo'n nieuw project keuze genoeg hoe je quilt er uit gaat zien.

    Fijn weekend Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk dat je ook haakt. Ik ben ook een van die velen. Werk je in de apotheek? Ik herken je verhaal over de drukte om alles voor het einde van het jaar binnen te willen hebben. Zelf werk ik ik wel/ook in de apo.
    Moeilijke keus voor je quillow, maar zelf zou ik het wel weten ;) Veel plezier en succes met alles. Oja, en ik ben bebieuwd naar je randjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een activiteiten zeg. Het haken is echt leuk hè?!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*