Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

maandag 17 februari 2014

Bijna zover...

Nu ben ik dan eindelijk bijna zover dat ik bij ben met de randjes borduren. Niet dat het een wedstrijd is, maar wil graag helemaal "bij"zijn, want dan kan ik mooi in het weekend de randjes en mijn haak project, die heb ik even stil gelegd, dat komt weer zodra de randjes "bij" zijn. Snap je het nog ;-)
Hier dan even de foto van de randjes
Verder heb ik niet veel te melden, ben druk met de zolderkamer, die is vrij gekomen sinds DS 1 op zichzelf is gaan wonen. Het wordt een hobby/logeer kamer, eerst flink schoonmaken/verven en dan... inrichten. Zodra de kamer klaar is komen er foto's, dan kan ik ook weer verder met naaien/patchen en quilten, want op dit moment staan overal dozen, mandjes en bakjes, kan niets meer vinden.

Liefs, Ineke

8 opmerkingen:

  1. Leuk de randjes. Zo op de foto is het toch weer heel anders als dat je er dichtop zit te borduren. Bij blijven is best nog een hele toer als je ook de haakrandjes doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een eigen hobbyplek! Dat is hier nog toekomstmuziek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zijn de randjes hé, straks een hobby kamertje, fijn hoor, ik heb ook en hobby hokje
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie randjes heb je gemaakt. Succes met het inrichten van je hobbykamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn je randjes mooi en wat heerlijk een eigen hobbykamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er mooi uit je randjes en bijna bij. Succes met je kamer. ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eerst maar lekker die kamer af maken. Dat is straks toch heerlijk als je een eigen hobbykamer hebt. Veel succes met het werk!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*