Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 2 februari 2014

Goed besteed...

Vandaag de hele middag goed besteed, lekker weer eens even achter de naaimachine gezeten, al was het niet voor patchen of quilten. Nee, ik heb Sonde zakjes gemaakt voor zieke kinderen.
Niet zo heel veel, maar alle kleine beetjes helpen, toch?

Gisteren mijn "huiswerk" af gemaakt, zo leuk om te doen en helemaal verslaafd er aan. De kleuren zijn niet zo mooi over gekomen hier op de foto, maar ja, ik ben ook niet zo goed met foto's maken.

Jammer genoeg kan ik even niet verder met het RpW , er zat een weef-foutje in het linnen, eerst dacht ik dat het wel mee viel, maar het was toch te lelijk om het zo te laten. Maar... een goede service van Soed Idee en het gaat allemaal goed komen.

Liefs, Ineke

11 opmerkingen:

  1. Zeker goede bijdrage voor zo'n goed doel. Wat jammer van het linnen, maar gelukkig dat de service goed is. Ben benieuwd hoe het verder gaat. Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed, zeg, de sondezakjes. Je deken wordt schitterend! Jammer van de tegenslag met de randjes... maar dat komt vast helemaal in orde!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed en mooi hoor de sonde zakjes.
    Mooie kleurtjes jou deken
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. piep, mooi gemaakt de zakjes en voor goed doel dus je maakt er de mensen blij mee.
    he zonde van het weeffoutje, moet je dan alles opnieuw?
    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een goed idee van die sondezakjes. Maakt het voor die kindjes wat vrolijker. Leuke kleuren heeft je deken. Jamer van het linnen. Maar gelukkig dat je het zag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk al die zakjes, volgens mij gaan ze dik over de 100 komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie bijdrage aan zakjes.
    En mooi wordt je plaid.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. goed van jou, er zullen heel veel zakjes bij Carina in de bus vallen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahah overal zie ik ze voorbij komen en later in de bus! Geweldig vind ik het allemaal we gaan ruim over de 100. Bedankt voor je moeite ze komen zo goed terecht.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk is dat toch onder de handwerkers in nederland, overlas wordt creatief gewerkt voor zieke kinderen
    Je deken wordt ook mooi, jammer van je weeffout in het linnen maar dat wordt vast opgelost!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*