Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

woensdag 5 februari 2014

Post

Gisteren werd ik heerlijk verwend met van alles wat per post hier binnen kwam. Het linnen voor mijn nieuwe Randjes per week, want er zat een weef-fout in de vorige, helemaal opnieuw beginnen, dus... Een zeer goede service van Simone van Soed Idee! Er zat ook nog een leuk klein hartje erbij!Dank je wel Simone!
Verder een envelop met prachtige lapjes van de lapjesruil, georganiseerd door Ria Visser, gevraagd om groene lapjes en ook gekregen, ben er heel blij mee! Vandaag is mijn envelop op de post gegaan, hopelijk heeft de betreffende persoon het morgen binnen.
En dan als een superklapper!!! Ik heb de give away gewonnen bij Albèrtje, 2 prachtige bollen waar ik iets moois kan breien of haken en er zat een leuk klein hangertje erbij. Ben er heel blij mee, zal even goed nadenken wat ik ervan kan maken. Dank je wel Albèrtje!

     


En vanmorgen zag de lucht er zo uit, prachtige kleuren rood/oranje en geel. Mooier kreeg ik het niet met mijn kleine fototoestelletje.

Liefs, Ineke

12 opmerkingen:

  1. Succes met de randje, en leuk een prijs te winnen
    Welterusten
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijk nieuws allemaal! Succes en plezier met de herstart van de randjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke post en mooie lucht. Veel plezier met de randjes en de garens. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, dat zijn inderdaad hele leuke dingen. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke post heb je ontvangen. Jammer van de weeffout maar gelukkig is het opgelost.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je zo in de prijzen bent gevallen. Inderdaad goede service dus nu lekker borduren of ben je al bij. Succes en fijne avond ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Soms zit het mee soms zit het tegen.... maar vandaag had je veel mooie dingen om op terug te kijken!!. Veel plezier met je verworven schatten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zulke post wil je wel vaker. Gefeliciteerd met je prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is post om voor naar de brievenbus te lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met alles. En wat leuk is dat toch, als je iets koopt (of ruilt) en je krijgt er een kleinigheidje bij. Service!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*