Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

woensdag 26 februari 2014

Verrassing? En helemaal b(l)ij!!!

Gisteren werd ik verrast door mijn Lief, maar het was eigenlijk geen verrassing. Uh?? Gek hé? Nou, ik wist dat hij voor mij een aantal foto's had gestuurd om een leuk foto album te laten maken (prijs postcodeloterij) van mijn quilts en andere handwerkjes die ik in de loop van de jaren had gemaakt en veel weggegeven. En het was dus gisteren binnen gekomen, zie hier een paar foto's er van...

 

Daar werd ik dus helemaal blij mee, had er helemaal niets van gezien hoe hij het had ingedeeld, maar het is echt leuk geworden.

Ook ben ik erg blij met mijn haak-deken, ben helemaal bij voor deze week, kan nu weer verder met de borduur-randjes, kijk maar!

Beginnetje van de randjes had ik al gemaakt, ook al gepost op Facebook, nu ga ik ze gauw afmaken, dat zal vanavond wel zover zijn.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               
Liefs, Ineke

13 opmerkingen:

  1. Prachtig mooi foto album, en je randjes zijn heel mooi
    Heb ook weer zin in de nieuwe opdracht
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat ziet er leuk uit. zo kun je nog van de dingen genieten, ook al zijn ze niet meer in je bezit...en je deken wordt prachtig.net als je borduurrandjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja zo'n eigen boek is altijd leuk!
    En wat word je deken prachtig!!!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja dat ziet er zeker leuk uit. Wat een leuk en lief idee. Borduur ze en een fijne dag. ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk om je handwerk zo in een boek te hebben. Je gehaakte deken is al weer een mooi begin voor een volgend boek. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat leuk, dat fotoboek. En vooral omdat je man dat verzorgd heeft. Dat betekent dat hij je werk waardeert! Zo handig, al die foto's bij elkaar. Echt leuk om dat af en toe door te bladeren.
    Je randjes zijn ook weer leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig zo'n boek. En wat een mooie kleuren kies je voor de haakrandjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke verrassing!

    Wat goed dat je man dat ingestuurd heeft, een eigen boek, lijkt me heel leuk!

    Mooie kleuren gebruik je voor je deken, vind het zo leuk al die verschillen van het zelfde patroon.

    Fijn weekend

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele fijne en leuke verrassing zeg zo'n mooi boek van je eigen werken..............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig idee van je man om zo'n mooie album te maken van je quilts je randjes zien er ook heel mooi uit.
    groetjes leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijke verrassing. Dat is een leuk aandenken.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*