Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

donderdag 20 februari 2014

Zorg en randjes

Van de week hadden wij (broers, zussen en ik) veel zorgen om onze mam, gelukkig knapt ze weer wat op. Ja, het is altijd schrikken als dit gebeurd, al is ze dan al behoorlijk op leeftijd.

Inmiddels de randjes afgekregen, dus nu is het wachten op de volgende. Mijn tweede kleur is niet erg duidelijk te zien op de foto, want 's avonds foto's maken met de mobiel is erg moeilijk. Het is een zachte kleur oud-roze, het staat erg mooi bij de donkere kleur.

Morgen komt alweer de nieuwe CAL, dus ga ik daar weer mee beginnen, want daar ben ik een paar toeren mee achterop geraakt. En zo blijven we lekker bezig.

Fijn weekend, liefs, Ineke

14 opmerkingen:

  1. piep, de randjes zijn echt mooi, veel plezier met de CAL vandaag knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte met je moeder. Verdrietig hoor als het niet meer zo goed gaat. Geeft je zo'n machteloos gevoel he?
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. veel sterkte met de gezondheid van je moeder
    mooie randjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi wordt de randjeslap! En het haken is ook al zo leuk.
    Sterkte met je moeder! Groetjes Nardy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zorgen om je liefsten...altijd moeilijk. Sterkte...
    Mooie randjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sterkte de komende tijd. Je kleurencombi is mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je randjes zijn prachtig!! En ook van mij sterkte gewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige randjes en heel veel sterkte met je moeder !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De randjes zijn erg mooi en sterkte met jullie moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sterkte met je moeder, herkenbare situatie. Fijne avond ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij ook een fijn weekend Ineke en ik hoop dat het goed blijft gaan met je moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij ook een fijn weekend,..
    Hopelijk blijft het goed gaan met moeders,...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hopelijk is je moeder weer goed opgeknapt.
    Veel borduurplezier met je randjes en fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*