Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zaterdag 22 maart 2014

Een vrolijke ontmoeting met...

Vanmorgen

bezoek van Saskia, zo gezellig en veel om te vertellen en laten zien van onze UFO's en bijna AFFO's

van haar
van mij


van haar
van mij


mijn CAL
Dank je wel Saskia, voor je bezoek
mijn RPW
 Nog even over mijn haakdeken, gedeelte uitgehaald want de zijkanten trokken weer erg. Nu even weer verder met mijn
RPW, zo leuk die "soldaatjes"rand (of zijn het "danseresjes?)












Fijn weekend, Ineke

11 opmerkingen:

  1. Het was ontzettend gezellig. Zo leuk dat de afstand helemaal verdwijnt als je het over lapjes aaien hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat leuk zo gezellig bezoek.
    En al die hexjes in het echt gezien
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat was dus zomaar een feestje; wat leuk! Jullie hadden veel moois te aaien en te delen. Gezellig ook!
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gezellig zo'n blogbezoek! Leuk om iemand te ontmoeten waarmee het dan meteen klikt :) Fijne zondag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd gezellig om een mede quiltster/blogster te ontmoeten. Je hebt gelijk al zoveel om over te praten en te delen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ineke,leuk om jullie projekten te zien! Altijd leuk om medeblogsters te ontmoeten!
    Trouwens de zijkanten van mijn CAL trekken ook wel een beetje, maar ik hoop dat wel weer recht te krijgen met het aanzetten van de rand... Misschien zijn wij quiltsters ook wel een beetje te precies..... ;)
    Ook een fijne zondag voor jou, liefs, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke projecten zijn dat. Gezellig om samen aan de slag te zijn. 'Liefs Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke ontmoeting en elkaars werkjes te zien. Die lapjes wat een leuke band smeed dat. Succes met je cal en rvdw. Fijne avond ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik las het al bij Saskia en zei: jullie lijken wel zusjes op die foto! Zelfde outfit. Leuk is dat hè, om elkaar eens in het echt te ontmoeten en elkaars werk te bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellig hoor! Je randjes worden prachtig en ook je deken wordt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ben je toch een bezige bij met al je projecten. Ben ook blij met je Dresden plate voor de bloggersquilt. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*