Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 16 maart 2014

Leuke workshop.

Van de week hadden we een gezellige dag met onze groep De Pinksterbloem. Dit keer had Anita wat leuks voorbereid, van ronde vorm naar vierkant blokjes, oftewel de Japanse techniek Atarashii.
 

Hier zie je op de eerste foto hoe het eruit ziet, tweede en derde foto is wat ik gemaakt heb, een klein draadjes-bakje die je in elkaar kunt "vouwen". Het is zo verslavend, er zullen vast nog wel meer ervan gemaakt worden. Ook hebben we een patroon van een klein tasje gekregen, dus dat zal er ook nog wel komen.

Van de week heb ik besloten om de tweede kleur van de Randjes te veranderen naar een prachtige kleur blauw.

De lichte kleur onder in de foto was mijn eerste keuze, maar dat zag je niet zo goed, vond ik.




Liefs, Ineke

11 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg is dit ook een soort patchwork?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk resultaat. Fijne dag verder. ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is toch ook toevallig, dit hebben wij vrijdag ook gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk werk is. Je kleuren vind ik nu mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, dat is leuk, dat atarashi!! Daar kan je zoveel kanten mee uit met heel leuke effecten.
    Ik vind die kleur blauw erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O geweldig leuk ziet je atarashi draadjesbakje eruit, zou dat ook nog wel eens willen leren!
    En... ja mooi je tweede kleur voor je randjes ben erg benieuwd hoe dat eruit gaat zien wordt vast prachtig!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer eens wat anders maar wel heel leuk lijkt me.
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie blokken en bakje. Je nieuwe tweede kleur is ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk afval bakje is dit erg handig om zo'n bakje binnen handbereik te hebben.
    De tweede kleur voor je borduurrandjes is ook erg leuk.

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er mooi uit, ik kende het nog niet.
    Mooie kleuren voor je randjes, is idd minder flets en beter te zien.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik loop zo achter met blogjes, dat ik wel lees, maar even zo een fijn weekeinden toe wil wensen
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*