Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

dinsdag 11 maart 2014

Nog in vakantiemodus ;-)

Hoi allemaal!

Na een heerlijke week vakantie op Lanzarote, genieten van zon, zee en lekker eten, ben ik vannacht weer aangekomen (letterlijk en figuurlijk :D ) Vanmorgen heerlijk laat wakker geworden en ben ik maar eens gelijk begonnen met boodschappen doen en wasjes draaien. Nu tussen de wasjes door, kan ik dan even mijn blog bijwerken. Wat hebben we genoten! In eerste instantie zou ik gaan voor een duikcursus, maar dat was niet zo'n succes, alleen mijn DH heeft het wel gehaald!

Ondertussen heb ik mij als fotografe aangemeld en diverse foto's gemaakt van de vakantie. En als DH niet aan het duiken was, ging hij ook even met het toestel in aanslag om wat vast te leggen.








Vanaf morgen gaan we weer met het "normale" leven verder, heerlijk een dag workshop volgen bij "De Pinksterbloem"

Liefs, Ineke

9 opmerkingen:

  1. Wat een apart land is dat hè?! Heerlijk dat je zo genoten hebt en wat knap van je man, dat duiken. Lijkt me echt spannend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's het ziet er heerlijk uit. Fijn dat je zo genoten hebt. Nu nog lekker nagenieten in dit lekkere lenteweer. Veel plezier bij je workshop morgen. Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's! Ik hou ook erg van fotograferen; hebben quilters van nature een goed gevoel voor compositie en kleuren?
    Groetjes, Marjo B-W

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel fijn zo op vakantie, mooie foto's laat je zien
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat was een genietweekje. Prachtige foto's! Petje af voor je DH. Lijkt me zo mooi, die onderwaterwereld, om dat zelf van dichtbij te zien.
    Je kan er weer even tegen, en hier is het ook inmiddels heerlijk weer.
    Groetjes,
    Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk om er zo even helemaal uit te zijn. Dan duurt het wel weer even voordat je de dagelijkse draad weer opgepakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende vakantie heb je gehad en wat valt het dan weer tegen, om de draad weer op te pakken
    Groetjes uit Zweden Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heerlijk Ineke. Ik kan zien aan de foto's dat jullie genoten hebben. Nu nog maar even nagenieten en veel plezier tijdens de workshop. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De foto's zijn erg mooi. Dat doet verlangen naar een heerlijke vakantie.
    Lieve groet Frederika

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*