Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

maandag 14 april 2014

Even bijkomen...

Want het was wat, de laatste weken, zo druk met de randjes, dacht dat het me nooit zou lukken om helemaal "bij"te zijn. En nu ben ik er dan, zelfs de randjes die afgelopen zaterdag op het net geplaatst zijn, heb ik af. Het bewijs...
Ik vind het zo mooi geworden, ben nu in afwachting van de volgende, heel leuk!
Alleen... ik ben gestopt met haken, het werd me allemaal teveel, kwam zelfs niet meer aan het patchen of quilten toe. Maar nu kan het weer, ben nog bezig met de zolderkamer in te ruimen voor de lapjes (tevens logeerkamer), mijn naaimachine kan ik daar lekker laten staan en het staat nu allemaal in een kamer, dat is nog het allerbelangrijkste. Ik kan slecht tegen chaos *Ü*
klein hoekje van zolderkamer


                                                           



                                       En dit leuke houten                                                klossenhouder heb ik                                            dankzij Inge besteld bij
                                       Else, ze had er nog 1                                              over, ben er zo blij mee!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     Liefs, Ineke                    

18 opmerkingen:

  1. Mooi wordt je randjeslap! Zelf loop ik nog twee weekjes achter; deze week een inhaalslag. Wat een leuke klosjeshouder, handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Snap wat je bedoelt, Ineke... We willen ook allemaal zoveel leuke dingen maken! Je randjes zijn in elk geval echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben ook met het haken van de deken gestopt hoor. We willen eigenlijk veel te veel toch. Maar je randjes zijn erg mooi hoor...................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Keileuk dat het gelukt is met de klossenhouder. Fijn ding hè.
    Je randjes zijn beautyful. Ik ga nu de laatste afmaken. Enne..... Heb ook een hekel aan chaos, word ik onrustig van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee Ineke,

    Je hebt een hele leuke blog!! Lief je borduurrandjes en gezellig dat je Tante Sas over de vloer had. Zal wel heel gezellig zijn geweest. Ik heb net je blog aan die van mij toegevoegd. Ik dacht dat je er al lang bij stond, maar nu dus wel zeker!!
    Fijne pasen gewenst, Babette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap dat je bij bent met randjes borduren, het is inderdaad wel druk haken en borduren. Jou randjes zijn mooi!

    Groet Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi al die randje ik bekijk ze wel bij jou want borduren is mijn ding niet
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je krijgt een mooie hobbykamer, met leuke dingetjes om je heen!!
    Wat willen we toch veel, he, ik zit me ook suf te handwerken om alle wekelijkse en maandelijkse projecten af te krijgen. Gelukkig vind ik het wel leuk, anders zou ik er ook mee stoppen, hoor.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is een knappe prestatie, want sommige randjes zijn best intensief. Ziet er mooi uit. Ja teveel en rommel werkt bij mij ook niet. Enige structuur is wel nodig. 0:) Fijne dag ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie randjes heb je weer gemaakt, heel knap dat je helemaal bij bent. Ik loop een week of 3 achter.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi die randjes, waar haal je het geduld vandaan, ik heb geluk met haken, maar borduren zit nog niet in de vingers, wel fijn dat je boven je eigen plek creeërt , lekker als je zo weg kan lopen, maar moeilijk om dan toch orde te houden, bij mij wel, in ieder geval

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie randjes. Je hebt er flink je best op gedaan om bij te zijn. Mooie aankoop zeg,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn gevoel om helemaal "bij"te zijn! Ik lig nog heerlijk achter: ben pas bij de rand onder de soldaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je geborduurde randjes zijn mooi. Dat haakwerk kun je altijd nog weer oppakken. leuke hoekjes van je zolderkamer. Succes met inruimen van de stofjes. Veel plezier alvast op Het Loo. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja, je randjeslap is prachtig! Ik kan me voorstellen dat je soms een keus moet maken en dat je dan voor de randjes kiest, is begrijpelijk. En dan ook af en toe weer eens patchen, daar moet toch ook tijd voor zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Reuze handig dat klosjeshoudertje.
    Even je quiltkamer opruimen, dat kan je weer fijn aan je quilts verder.
    Lastig dat de dagen maar zo kort zijn hè, we willen eigenlijk alles wel doen, dus moet je steeds keuzes maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. MOOOOI je randjes en helemaal bij fantastisch!
    Ook ik zit een beetje te schutteren met de tijd die ik heb om te handwerken...
    Blijf ook omdat er zoveel leuks is steeds achterlopen...
    Wens je gezellige Paasdagen!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*