Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

donderdag 29 mei 2014

29 mei Hemelvaartsdag=dauwtrappen?

En? Zijn er nog lezers van mijn blog vanmorgen vroeg uit de "veren"gegaan om even te gaan dauwtrappen? Ja? Nou, ik niet, dit is gewoonlijk mijn vrije dag (donderdag) dus gewoon op tijd uit mijn bed, wat schoongemaakt in huis en opgeruimd, daarna naar mijn moeder, waar ik "bijna" iedere week naar toe ga. En omdat het regende, toch maar met de auto gegaan ;-)

Gisteravond laat mijn Randjes af gekregen, zie hier hoe mooi ze zijn...






En vorige week donderdag tot en met zondag logee's van over zee ;-) gehad,
achternichtje van DH met haar vriend waren een rondreis door Europa aan het
maken en kwamen gezellig naar onze stad (eigenlijk een dorp, maar ondanks dat het zo groot is gegroeid als een stad, nooit stadsrechten gekregen) waar oorspronkelijk haar Oma, later haar Opa, gewoond hebben. Het was gezellig en goed om mijn Engels wat te oefenen. Natuurlijk even naar Paleis 't Loo, lekker uit eten en varen door Giethoorn.
De tuin van Paleis 't Loo

Paleis 't Loo

Koninginnentuin Paleis 't Loo
Varen 

Eten Canadees restaurant Mondani - Lochem



Varen Giethoorn
Liefs, Ineke

4 opmerkingen:

  1. Ja hoor vanmorgen naar Noordwijkerhout gefietst (1 uur) Daar de kroegendrive gedaan (bridgen en fietsen). Als ik naar jouw mooie randjes kijk zie ik gelijk dat ik wel wat achter loop. Kijken of ik daar iets aan kan doen. Jouw randjes zijn mooi en bij.
    Fijne avond ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig logees, en je randje zijn mooi hoor.
    Douwtrappen doen ze hier niet
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, dauwtrappen.. da's lang geleden :)
    Leuk dagje hadden jullie, heerlijk om met familie te zijn en al het moois van je eigen land te laten zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee hoor, geen dauw getrapt met Hemelvaart, ik hou helemaal niet van zo vroeg opstaan.
    Wat heb je leuke dingen gedaan met je logees, zo kom je nog eens ergens.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*