Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

donderdag 15 mei 2014

Randjes, stofjes ruilen, vergadering enz...

Het is alweer zo lang geleden dat ik een berichtje hier heb geschreven, zal even "bijpraten"

De randjes zijn weer helemaal klaar, het wachten is weer op zaterdag. Ze worden steeds mooier!!!




Ik doe ook mee met de lapjesruil, gisteren zijn ze binnen gekomen,
klein beetje later, maar het kon niet anders. Ben er heel blij mee!!!





Maandag na het werk hadden we werkbespreking/vergadering en werden er pizza's besteld. Nogal een flinke stapel ;-)   kijk maar...


En tijdens mijn wekelijkse wandeling even prachtige rhododendron op de foto
gezet





Ben ook nog een leuk project bezig, maar dat gaat niet zo snel, iedere keer als ik weer wat tijd en zin heb ga ik er mee verder.  
Het is heel veel naaien op de naaimachine, iets wat me al snel verveeld, liever heb ik iets
naast me op de bank, waar ik rustig 's avonds met de hand blokjes in elkaar zet.
Het is naar aanleiding van deze foto heb ik (bijna) een blok uitgelegd, inmiddels heb ik al meer genaaid, dus kan ik er al een aantal in elkaar naaien.
Liefs, Ineke




14 opmerkingen:

  1. De quilt die je met uw machine maakt word toch wel een supermooie.
    Zelf heb ik dit ook wel...liever met de hand maar af en toe es eentje met de machine maken kan ook es deugd doen,he.
    Groetjes,Nanske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ien leuk om weer iets van/over je te lezen.Je randjes zien er mooi uit. Ook je blok ziet er mooi uit. Ik herken dat wel van naaimachine werkjes, daarom is het leuk dingen naast elkaar te doen, vind je ook niet. Fijne avond ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn weer mooie lapjes, leuk om mee te doen het bevalt mij in ieder geval goed. En wat een leuk blok laat je zien , fleurig.

    Groetjes van Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat jij net als ik ook altijd tijd tekort komt :)
    Vind je blok heel mooi!
    Groetjes uit België

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je randjes zijn mooi, en het quilt word zeker mooi
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. piep,,mooi werk meid, je randje ...mmm en je quilt ook een beauty, ik sluit me bij je aan wat de machine betreft, ik vind het meer op werken lijken dan genieten, liever in de zetel, met een bakje lapjes en naaien maar fijn WE knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je randjes zijn erg mooi en wat ben je een mooie quilt aan het maken. En de pizzas wat een stapel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie randjes, prachtig!!
    En zo grappig dat ieder zo zijn voorkeur heeft, zelf naai ik juist liever op de machine dan met de hand ;) Maar.. het wordt erg mooi, nog even doorzetten dus!! Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Ineke,
    Wauw wat worden je randjes mooi!! Ik snap helemaal wat je bedoelt met die driehoekjes, ik heb er een tafelloper van gemaakt. Groetjes en fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellig verslagje hoor, van alles wat. Mooie randjes en je quilt word wel mooi hoor, maar ben ook meer van met de handwerken.................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toch is het een leuk blok met een leuk effect. Ik vind het altijd fijn als ik iets voor de machine én voor met de hand heb liggen. Fijne afwisseling. Daarom zijn die randjes, borduur of haak, ook zo leuk. Ik doe dus de haak.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk, ik zie nu net op je blog dat je ook aan een quilt werkt naar het patroon van de Antieke Quilt van het Quiltersgilde. Zelf ben ik er tijden geleden ook aan begonnen, maar werd het naaien aan de naaimachine zat. Maar nu ik hem bij jou zie vind ik het toch wel weer erg leuk.
    Ik moet er misschien ook weer eens aan beginnen, maar op dit moment ziijn de DJ blokjes een beetje verslavend.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat je ook met dit mooie patroon bezig bent. Ca. 3,5 jaar geleden ben ik hier ook aan begonnen, maar vond het machinaal naaien zo saai worden dat ik het een hele tijd heel ver weg gestopt heb. Maar nu ik het bij jou zie, denk ik toch wel weer dat ik het ook weer een keer moet afmaken ! Inspirerend !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ai, ik zie nu pas dat ik enkele maanden geleden ook al op dit blogbericht van jou gereageerd heb ! Dat is ook komisch !

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*