Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

donderdag 1 mei 2014

Van alles wat

Dit wordt een blogje met van alles wat. Allereerst mijn Randje per Week rol, natuurlijk weer helemaal bij






Dan nog bezig met een klein quiltje voor mijn schoonmoeder en voor mijn moeder wil ik nog een kussenovertrek maken. Ik wil proberen beide af te hebben voor moederdag.
                       
    Gewoon lekker scrappy ;-)


Vandaag een gezellige dag gehad met een aantal collega's, heerlijk wezen shoppen en high tea gehad. Het was een succes!
  Fijn weekend

Liefs, Ineke


10 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke blokken dat wordt een mooie quilt en je randjes zijn ook erg mooi. Gezellig een high tea met shoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt een gezellig cadeautje voor de moeders en leuk om ook jouw randje te zien. Fijne dag ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee die quiltjes voor moederdag! Ze zien er gezellig uit en inspireren me meteen.. nu nog de tijd vinden ;)! En wat gezellig zo'n dagje samen op pad, daar kan een mens weer heel lang op teren! Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk die kleine quiltjes en je randjes zijn ook erg mooi dat borduren vind ik ook echt kunst !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk die quiltje en wat worden je randjes mooi
    Fijn weekeinden en groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk die quiltjes voor beide moeders. Daar zullen ze verrast mee zijn.
    En je zit helemaal te stralen bij die tea! Dat was genieten natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om nog iets voor je (schoon) moeder te kunnen maken.
    Veel succes ermee !!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jullie hebben jezelf lekker verwend met de thee met al dat lekkers er bij.
    Ook de moeders worden verwend over een weekje met een gezellig quiltje en kussentje.
    Altijd leuk om iets te krijgen dat zelf gemaakt is.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi worden je randjes! En wat een enige moederdagquiltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heerlijk uitje had je. Mooi je randjes. Lieve moederdagcadeautjes.
    Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*