Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 29 juni 2014

Ditjes en datjes

Vanmiddag even achter de pc, stoeien met collages maken met behulp van Picasa.
Dit is wel erg leuk, zo alle foto's bijeen van onze bijeenkomst op het Randjes-feest in Vaassen, georganiseerd door Simone. Wat heeft iedereen genoten!

Liefs, Ineke

9 opmerkingen:

  1. Weet niet of het mis gaat, mocht het er nu twee keer komen te staan sorry daarvoor.
    Dat jullie genoten hebben is duidelijk te zien.
    Zoiets wil je wel 1 keer in de driemaanden doen met elkaar.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het reuze gezellig was deze bijeenkomst.
    Mooi zo'n collage foto. Heb geen idee hoe dat moet, ben een oen op computergebied. Maar wel handig als je veel wilt laten zien, heb je maar weinig ruimte nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk he, collages maken :) En deze is vooral zo leuk omdat-ie zo'n gezellige dag weergeeft! Geniet maar lekker na!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er gezellig uit ! ! !

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk, en het was zeker gezellig
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een gezellige dag zo te zien en dan nog even nagenieten. Fijne dag ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er gezellig uit. Leuk om zo even mee te kunnen kijken. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie collage. Volgens mij hebben jullie het erg gezellig gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke dag en wat een mooie dingen zie ik daar allemaal!
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*