Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 22 juni 2014

Feest, afscheid en "gouden" randjes

De afgelopen weken stond in het teken van het feest. Het wordt ieder jaar een soort van reünie van mijn broers en zusters in de maand juni, want onze moeder is de 20ste juni jarig. Dit jaar een kroonjaar, ze is nu 90 jaar geworden. In plaats dat we het op de dag zelf een receptie hebben gehad, is het de zaterdag daarvoor al gevierd, met alle kinderen, kleinkinderen en broers, zussen en schoonfamilie van moeder.
 
 Vrijdag, de dag dat ze jarig was hebben wij 's morgens samen met haar koffie gedronken met een lekker gebakje erbij. De volgende dag gingen er alweer een paar terug naar Brazilië, waar ze wonen, dus hebben we weer afscheid moeten nemen.

De afgelopen 2 weken heb ik een aantal vrije dagen opgenomen en hebben we met een groepje Giethoorn bezocht

en in Deventer gewandeld en natuurlijk wezen shoppen ;-)
 

Tijdens deze weken heb ik natuurlijk niet veel op handwerk-gebied gedaan, maar probeer nu de randjes 50, 51 en 52 zo snel mogelijk af te krijgen,
omdat ik ook nog mijn quiltwerk wil gaan oppakken. En dan hebben we a.s. zaterdag een feestje in Vaassen, georganiseerd door Simone, waar ik naar toe ga.

Hartelijk bedankt voor alle reacties en felicitaties hier op mijn blog en op Facebook.

Liefs, Ineke

8 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige leeftijd, nog van harte gefeliciteerd, en wat ontzettend leuk dat jullie met de hele familie bij elkaar dit kunnen vieren. Dit zijn dagen met een gouden randje, koester ze maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, Ineke, die afgelopen weken vol van festiviteiten en van weerzien van je familieleden. Herinneringen om weer lang mee vooruit te kunnen! Rustig aan hoor, met je randjes: ze worden prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je moeders verjaardag, wat een prachtige leeftijd is dat, 90 jaar!
    Zo fijn dat jullie zo lang van haar mogen genieten. Ze ziet er nog heel goed uit voor haar leeftijd.
    En zo gezellig iedereen bij elkaar.
    Jammer dat je weer afscheid moet nemen, maar je hebt de herinneringen nog en de foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 90 jaar en dan zo'n ontmoeting weer met broers en zussen. Dat moet toch geweldig zijn!
    Wat zul je nog nagenieten en veel naar de foto's kijken.
    Jammer dat ze weer weg zijn, en nu maar hopen dat iedereen nog een poosje gezond blijft. Heel belangrijk.
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat je zo'n bijzondere verjaardag met de familie hebt kunnen vieren. Gefeliciteerd nog. Dat zijn zo van die dingen die je in je hart mee neemt en koestert.Fijne dag verder groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat geweldig dat jullie zo allemaal bij elkaar kunnen zijn, ondanks de enorme afstand. Een rijkdom, vooral ook voor je moeder!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie dag he, zo met de hele familie. Ook onze (schoon)moeder is ook op 20 juni jarig (97) en hebben wij voor de eerste keer een fam.dag gehouden. Gaan we zeker weer doen. Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt zo weer veel mooie herinneringen aan deze fijne dagen samen.
    Veel plezier bij Simone en een fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*