Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zaterdag 7 juni 2014

Vanaf morgen...

...zijn wij, broers en zussen, weer allemaal bij elkaar.



Speciaal voor de verjaardag van moeder, ze wordt
dit jaar alweer 90 jaar. Haar gezondheid is niet zo heel goed,
pas nog een paar dagen in het ziekenhuis verbleven, daardoor
is ze nu soms wat verward.

Tot over een paar weken, want heb geen tijd om te bloggen ;-)

Liefs, Ineke


15 opmerkingen:

  1. Alvast proficiat en wat leuk jullie zo met zijn allen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd en een heel gezellige dag samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd en maak er een mooie gedenkwaardige dag van, en dat bloggen komt wel weer eerst maar genieten van het mooie weer.

    Groeten van Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet ervan. Dit zijn zulke bijzondere gelegenheden. Ik wens je hele fijne dagen toe.
    Groetjes
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet ervan. Dit zijn zulke bijzondere gelegenheden. Ik wens je hele fijne dagen toe.
    Groetjes
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk allemaal bij elkaar geniet ervan. En alvast gefeliciteerd met je mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel fijne tijd gewenst met de familie
    Al vast gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tjeetje 90 jaar dat is best wel een leeftijd.
    Alvast van harte gefeliciteerd en heel veel, echt heel veel plezier met elkaar allemaal.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog gefeliciteerd met je moeder!
    Wat leuk zo allemaal bij elkaar om deze heugelijke dag te vieren.
    Zo'n mooie leeftijd bereiken de meeste mensen niet. Wat fijn om je moeder zo lang bij je te mogen hebben.
    Genieten maar met elkaar, fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog gefeliciteerd en leuk om zo met familie samen te zijn!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Veel Plezier Ineke en geniet
    Van Harte gefeliciteerd met je mam, en de hele familie ook gefelliciteerd
    Fijne tijd groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heerlijk om zo als broers en zussen bij elkaar te zijn. Voor jullie zelf, maar natuurlijk ook voor jullie mam. Hele fijne tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte gefeliciteerd met jullie mam en fijne dagen samen.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*