Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 6 juli 2014

Heerlijk fietstochtje, jarig en randjes

Vandaag de verjaardag van onze oudste zoon, wat gaat de tijd snel.

Van de week heerlijk op de fiets naar mijn moeder, pure noodzaak (auto in de garage) maar het was heerlijk weer, dus geen straf. Op de terugweg af en toe afgestapt om een paar mooie foto's te maken, want sinds ik zo'n nieuwe telefoon heb, waar je "alles" mee kan ;-), gebruik ik deze vaak om een foto te maken. Dus de kwaliteit is niet echt zo verschrikkelijk mooi, maar het kan er mee door.
En vandaag heb ik de randjes ook afgekregen, ze waren lekker makkelijk. Ook doe ik mee met de Summer SAL, erg leuk, met leuke ster-steekjes.



Bedankt voor je bezoek hier op mijn blog.
Vraagje aan "Villa Zeezicht", kan geen reacties meer plaatsen op je blog!

Liefs, Ineke

10 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je zoon. Mooie foto's en borduurwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het toch weer gelukt is Ineke, ik had geen idee waarom het niet wou!
    En natuurlijk proficiat met de verjaardag van je zoon :) Altijd heerlijk zo'n jarig kind!
    Je hebt een prachtige route gefietst, leuk dat we mee kunnen kijken. Ik heb zelf (nog) niet zo'n moderne, maar handig is het wel! Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je zoon. Mooie foto's en randjes. Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd en een fijne dag gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo,
    Sinds enkele dagen volg ik je blog.
    Mooi hoor.
    Ook ik doe mee met de randjes en gebruik 3 kleuren blauw.
    Ik had 32 jaar niet geborduurd, maar ben er nu weer dol op sinds de randjes.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je zoon. Heerlijk gefietst weer jij................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog gefeliciteerd met je zoon.
    Alle nadeel heeft zijn voordeel, dat zie je maar.
    In de auto had je al dat moois misschien niet eens gezien.
    Vaak die snelweg, en op de weg letten.
    Fietsen is eigenlijk veel fijner, als het niet te ver is natuurlijk :-)
    Mooie omgeving waar je woont.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beetje laat, maar toch gefeliciteerd. En zo'n mobiel is heerlijk, al is het maar om voor ons mooie collages te maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon.
    Je moeder heeft inmiddels een aardige leeftijd,ze ziet er goed uit.

    Een leuke collage heb je gemaakt van de landelijke fotootjes.
    En ja, het was heerlijk fietsweer.
    Ik ga 3x per week kleindochter van 7 uit school halen en dan fietsen we ook zo'n 6 km , eerst stad, dan over een landweg en dan een stukje dorp.
    Doe jij mee met de lapjes ruil van Ria Visser ? Ik wel.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd nog met je zoon.
    Dat was een mooi tochtje naar je moeder. Je telefoon maakt trouwens groede foto's. Mooie nieuwe randjes staan er weer bij.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*