Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

donderdag 10 juli 2014

Over een dagje uit en uithalen

Vandaag heerlijk een dagje uit geweest met DH en schoonmoeder, op bezoek bij haar vriendin in Rotterdam. Zij was pas jarig geweest en toen konden wie niet, daarom een weekje later. Op de terugweg eerst richting Zierikzee, waar we naar dit restaurant zijn geweest en heerlijk hebben gegeten, echt een aanrader.

Ik had een heerlijke Noordzee tong met zee groenten en  DH en schoonmoeder kozen voor een flinke pan met mosselen. Wat was het weer heerlijk!!!













Gisteravond was ik druk aan het borduren van de Summer SAL voor en tijdens de voetbal, kwam ik dus vlak voordat ik naar bed ging er achter dat ik een draadje te veel naar binnen ben begonnen, dus kom ik niet uit. Wordt nu uithalen geblazen :-( En ik was al tot de helft gekomen!!! Ben maar alvast begonnen aan de andere kant en dan haal ik het een andere keer weer uit.

Liefs, Ineke

14 opmerkingen:

  1. Hee, leuk dat je zo'n gezellige dag hebt gehad! Zierikzee is ook al zo leuk, wij komen er eigenlijk te weinig. Je kan er zo heerlijk flaneren langs het haventje en leuke winkeltjes hebben ze er ook.
    Jammer van het uithalen, altijd zo zonde van je werk :(((

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geduld om het uit te halen en je was al zo ver !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He wat jammer dat je het nu uit moet halen, even blik op oneindig, diep ademhalen en dan met goede moed verder. Heel veel succes. ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee wat jammer dat je het uit moet halen. Blik op oneindig, diep ademhalen en dan volle moed weer verder. Heel veel succes. ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Br. dat uithalen.
    Ik heb de randjes van afgelopen week uitgehaald tijdens de voetbal. Ik vond de kleur niet geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Soms gaan borduren en TVkijken niet samen. Maak niet uit toch. Je zult best een fijne avond hebben gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn zo een dagje uit, ja uithalen is nooit leuk hé.
    Prettig weekeinde
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke dag hebben jullie gehad. Het maal ziet er heerlijk uit. En uithalen zo jammer maar soms hoort het erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hè bah! Uithalen, dat is altijd zo vervelend.
    Dat visje ziet er heerlijk uit, was vast een hele gezellig dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet lekker uit zou er zo zin in krijgen het is ook zo laat die voetbal kan begrijpen dat je dan wel eens een foutje maakt.
    Groetjes Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dapper hoor, dat je alles uithaalt. Nou ja, het zal wel moeten, omdat het anders niet klopt, maar het is wel jammer. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk dagje uit. Het adresje ga ik onthouden voor als we daar eens zijn. Balen van je draadje verkeerd. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gezellig dagje, heerlijk eten en vandaag ook weer achteruit gewerkt, was één draadje te laag begonnen! Komt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijke dag was dat. Gewoon fijn om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*