Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 3 augustus 2014

Lapjesruil en weer een jaar erbij...

Goedemiddag allemaal, het is alweer een poosje geleden dat ik hier heb gepost, nu ben ik niet zo'n schrijfster, meer een lezer van alle blogs, ik volg er nogal wat. Daar lees ik dus zulke leuke, mooie, ontroerende verhalen, grappige belevenissen, leuke vakantieverhalen, veel creativiteit, die door middel van foto's en verhaaltjes,( veel bewondering van mijn kant), worden geplaatst.
Zoals jullie aan het logo aan de zijkant kunnen zien, doe ik mee aan lapjesruil, heb afgelopen week de lapjes al binnen gekregen van Odette, ben er heel blij mee, want het zijn weer prachtige lapjes!!!Dank je wel!
Ga nu snel voor mijn aangewezen "adres" lapjes bij elkaar zoeken en opsturen, zodat ze ze van de week ook mag ontvangen.


Zie dat de kleuren niet helemaal goed overkomen, maar in het echie zijn ze helemaal top!!!










Gisteren was ik dus jarig, heel veel felicitaties op Facebook gehad (hartelijk bedankt) , 's morgens beide moeders opgehaald, lekker pannenkoeken gebakken, ook nog een selfie gemaakt, wat ze leuk vonden ;-)
Verwend met bloemen en leuke krans voor de buitentafel, envelopjes met geld en vele kaarten per post!
En het weer was prachtig, heerlijk buiten gezeten.
Liefs, Ineke

12 opmerkingen:

  1. Nog van harte gefeliciteerd. Fijne zonnige dag. Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd, en wat een leuke lapjes heb je geruild. Het is toch wel erg leuk om met deze ruil mee te doen.

    Groetjes van Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie lapjes! En ik had je al op FB gefeliciteerd xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog van harte gefeliciteerd en wat een gave lapjes. Ik heb ze vandaag op de post gedaan. Altijd spannend wat iemand er van vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd! En om nog even op je berichtje op mijn blog terug te komen: Je hebt het helemaal goed. We hebben elkaar ontmoet op de Randjesdag van Simone. Daar heb ik een hele leuke foto aan overgehouden :-))))
    Groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als nog van harte gefeliciteerd en nog vele jaren er bij gewenst, wat heb jij mooie lapjes gekregen.
    groetjes Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, alweer een jaartje wijzer geworden :-)
    Leuk hoor die selfie, moeders weten niet ze overkomt.
    Je hebt mooie lapjes gekregen in een zachte tint.
    Geniet van het mooie weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van Harte gefeliciteerd nog met je verjaardag. Leuke selfie met de moeders.
    Mooie lapjes heb je geruild. Fijn weekend alvast,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog gefeliciteerd. En dat er nog maar veel gezonde en mooie jaren mogen volgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Veuls te laat maar daarom niet minder gemeend Nog van Harte Gefeliciteerd veel gezondheid en creatief plezier!
    Wat een leuke met familie op de foto en omringd met bloemen!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik las net nog even terug op je blog en zag dat je ook aan de Antieke Quilt van het Quiltersgilde begonnen bent. Wat leuk, zeg ! Ik vond het 4 jaar geleden ook zo mooi dat ik er ook aan begonnen ben. Maar, net zoals jij het zegt, al dat genaai op de naaimachine werd ik toen ook zat. Maar ik hoop er over een tijdje weer aan te beginnen. Fijn weekend, patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*