Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

vrijdag 5 december 2014

Een maand voorbij

Er is ruim 1 maand voorbij, een maand met heerlijke vakantie, feesten, zon, vrolijkheid!!! Wat moest ik mij inhouden om het niet hier of op feestboek te vermelden dat wij naar mijn zussen en broer op bezoek gingen en gelijk een aantal keren lekker wat strandvakanties te boeken. En daarom ben ik overal  achterop geraakt, zoals het pakje af maken voor de Kerstruil, sorry , maar ben nu alles aan het "bijeenrapen" en afmaken ;-), zodat ik volgende week op kan sturen. Ook de randjes hebben wat achterstand gekregen en morgen nog weer 2 randjes erbij, dus dat wordt dus hard werken de komende weken. *Ü* Ik had het meegenomen, maar jullie begrijpen wel, dat als je met familie bij elkaar bent, zo gezellig is, dat er weinig gedaan werd. Tot zover ben ik gekomen
En dan het pakje van de Kerstruil, die heb ik al wel binnen, zo snel, geweldig. Heb het niet uitgepakt, wil het wel heel graag doen, maar weet niet of dat de bedoeling is. Dit is voor mij de allereerste keer dat ik met zoiets groots mee doe *Ü*

Maar goed, mijn vakantie, met nog strandvakanties ertussendoor, ja, dat was zo geweldig!!! Alleen het eerste weekend dat wij in Brazilië waren hadden we geen feest (dachten we) maar we vielen met onze neus in de boter, want een kleindochter van schoonzus en zwager van mijn zus werd gedoopt, dat wordt heel groots gevierd, dus dat was de eerste zondag van november.
Toen in het tweede weekend, het verlate huwelijksfeest van broer en schoonzus + hun verjaardagen

Derde weekend, bruiloft van jongste zoon van mijn oudste broer, geboren in Brazilië, woonachtig in Nederland, heeft tijdens een van zijn vele vakanties naar zijn geboorteland een meisje leren kennen. Ze gaat ook in Nederland wonen, maar mag pas in mei naar Nederland komen.
Het bruidspaar met hun ouders.
Leuk om even te vermelden dat, toen hij geboren werd in Brazilië, heb ik nog hem verzorgd (daar kennen ze geen kraamzorg zoals hier, meestal doet dat iemand van de familie) en 3 weken later ben ik voorgoed naar Nederland gekomen.

En dan, laatste weekend van onze vakantie, mijn zus Annelies met haar man, 40 jaar getrouwd!!! Groot feest, vrolijkheid, eten drinken, weerzien van vele lieve mensen die ik nog ken van toen ik daar nog woonde.                                                


En dan ook nog een aantal foto's van onze reis door Brazilië!!!

 


Met mijn lieve vriendin en haar man vele uurtjes doorgebracht!



Lieve lezers van mijn blog, bij deze vermeld ik nog even dat ik vaak wel vele blogs van jullie allen heb gelezen, maar geen tijd gehad om te reageren.

Voor iedereen wens ik een heel fijn weekend!

Liefs, Ineke

9 opmerkingen:

  1. Hallo wat een geweldige maand heb je gehad.
    Genoten van dit blog post, mooie foto's ook.
    En je huiswerk komt zeker wel af .
    Momenteel lees ik blogjes op de tablet, de woonkamer word behangen en geverfd.
    Nu voor het weekeinde even de computer aangesloten
    En zie je blog meteen
    Fijn dat je het met ons wilt delen
    Fijn weekeinde Groetnis Annie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige reis heb je gemaakt, super dat jullie er bij al die hoogte punten waren.

    Fijn weekend Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Wat heerlijk zo'n reis naar de familie en dat ze dan in Brazilië wonen is natuurlijk fijn om naar toe te gaan. Nu thuis de draad weer oppakken. Succes met al je werkjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn he? Zo'n reis daar kun je nog lang van nagenieten.
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een feest en vrolijkheid en lekker in de zon. Fijn dat je er zo van genoten hebt, want dat soort dingen gebeuren maar een keer. Nu lekker je randjes bijwerken, ziet er mooi uit en lekker genieten van het weekend met de voor kerst pret. Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is me de vakantie wel geweest zeg. Het stond bol van de feesten en blije dingen. En ook nog tijd om van de omgeving te genieten. Zal even overschakelen zijn, het gewone hollandse leven weer in.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tjonge, indrukwekkend! Wat een mooie mensen op de foto's en wat veel bijzondere gelegenheden!
    Je laatste zin vond ik ook leuk: je las wèl de blogs vanuit de verte. En deed zelfs een bestelling vanuit het verre land. Nogmaals: tjonge!
    Leuk om deze blog te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, wat hadden jullie een supertijd daar in het warme zonnige Brazilië!! Jullie gingen van feest naar feest. Echt geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat was een heerlijk overzees verblijf Ineke. Mooi verslag ervan. Hier kun je nog lang van nagenieten. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*