Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

vrijdag 26 december 2014

Kerstruil 2014

Zoals jullie aan de zijkant van mijn blog kunnen zien, staat er een banner van de kerstruil op. Jeanneke was zo lief om het dit jaar te organiseren en daar doe ik voor het eerst aan mee, leek mij wel erg leuk en spannend. En of het leuk was, super!!! En spannend! Ik heb mijn pakketje erg vroeg mogen ontvangen, kreeg al een berichtje van Erika Stek op mijn laatste dag in Brazilië, dat het pakketje was opgestuurd! Het was een leuke binnenkomer, want toen wij thuis kwamen lag het al op mijn te wachten. Eerst dacht ik dat het pas met kerst uitgepakt mocht worden, maar kreeg van Jeanneke een mailtje dat het eerder mocht, alleen mocht er nog niets over geschreven worden of foto's van laten zien. Dat mag pas op 2e kerstdag en dat is dus nu!!!


 

 

Mooi aan elk pakje een label met de letter beginnende met de K E R S T
Wat een leuke cadeau's en wat ben ik er blij mee!
Dank je wel Erika.

De cadeau's voor mijn Kerst ruilpartner waren voor Amarins, het was op het laatst wel een race tegen de klok, want ik had nog niets af toen ik van de vakantie thuis kwam. Dat werd even flink hard werken, gelukkig kon ik het wat later op de post doen en had Amarins er begrip voor!Foto's mag ze zelf plaatsen, want ik ben helemaal vergeten ook maar 1 foto te maken. *Ü*
Ik ben heel erg benieuwd wat iedereen heeft gekregen!Dus dat wordt veel blogs lezen vandaag!

Een fijn weekend allemaal, liefs,
                                                             Ineke

12 opmerkingen:

  1. Ook hier leuke dingen. Wat zijn we weer verwend met de ruil niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben blij dat je de cadeautjes leuk vond, Ineke. en volgend jaar doe ik zeker weer mee. Vond het heel leuk en gezellig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi pakket heb jij gekregen, Ineke!
    Een geslaagde ruil, dat is zeker.
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij hebt ook al van die leuke cadeautjes gekregen! Ik vond het ook erg spannend, het was voor mij ook de eerste keer dat ik meedeed.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke pakjes heb je gekregen. Prachtig gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tjee, wat ben jij verwend!!! Stuk voor stuk prachtig. Leuk dat we mee mogen genieten. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sjonge wat heb jij een mooie kerst cadeaus ontvangen !

    Fijn weekend Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk die kerstruil en zo te zien heb je leuke dingen gekregen.
    Altijd spannend en ik kan me voorstellen dat je niet tot 2e kerstdag kon wachten om ze open te maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dat hartstikke leuk bedacht ! Ik kan me voorstellen dat je er heel blij mee bent !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie cadeaus heb je gekregen. Je bent heerlijk verwend. Een geweldig 2015.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk dat je zo lekker verwend bent! Echt spannend, zoiets!

    BeantwoordenVerwijderen

  12. Wij wensen jullie vanuit Zweden een goed uiteinden en voor 2015 veel liefde geluk en gezondheid

    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*