Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zaterdag 6 december 2014

Oeps...vergeten

Oh oh, helemaal vergeten...

Lapjesruil van november, begin van mijn vakantie, envelop heb ik netjes op tijd binnen gekregen volgens mijn zoon die op het huis paste ;-) Dank je wel Truus, zo lief van je om even een lief kaartje erbij te schrijven!
Vanmiddag in Vaassen geweest, er was weer een gezellige bijeenkomst georganiseerd door Simone. Heb er een paar foto's gemaakt, natuurlijk ook geprobeerd wat te borduren, maar merendeel zitten kletsen ;-) Ook Margriet van Tweedehandswerk was er ook, ze had erg leuke spulletjes voor kleine prijsjes.


Simone, dank je wel voor deze leuke middag!











Liefs, Ineke

6 opmerkingen:

  1. Mooi setje lapjes, ik dacht al ik zag zo weinig over de ruil op de blogjes voorbij komen. Het was weer een geslaagde ruil, wat kan een mens blij zijn met mooie lapje.

    Groetjes van Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke lapjes. Het zier er gezellig uit die bijeenkomst

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie lapjes! En gezellig in Vaassen dus! Lees nu pas je verhaal over Brazilie! Grappig dat je daar bent geboren. Lieve groet uit Frankrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vond het ook zo'n leuke middag! Zo bijzonder om een hele middag te praten over onze hobby en elkaar onze randjes te laten zien. Groeten van Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zulke mooie lapjes te ontvangen Gezellig zo samen handwerken en praten
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige lapjes! En in Vaassen zal het ook wel gezellig geweest zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*