Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 22 februari 2015

Dilemma

Zoals jullie in de vorige berichtjes konden lezen, ben ik verder gegaan met mandjes appliceren. Heb er van de week weer een paar voorbereid, waar ik nu bijna mee klaar ben. Het gaat niet zo snel ;-)
   
Maar nu zit ik voor een dilemma,
ik wil best een aantal mandjes maken, tegelijkertijd denk ik er over om een leuk klein quiltje van deze mandjes te maken, met tussen blokjes. Want ik heb teveel andere werkjes liggen die ook eens af moeten *Ü* Dus daar ga ik me nu over buigen, er komt vast een oplossing.

Wordt vervolgd..

Liefs, Ineke
                   

17 opmerkingen:

  1. Gewoon elke keer een mandje maken en ondertussen je andere werkjes af maken.
    Dan heb je straks al een doosje vol mandjes voor een grote quilt hij j oef niet sfeer volgende week toch

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn zo leuk Ineke. Je zou het als 'tussenwerkje' kunnen gebruiken als je even geen zin hebt in het andere werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik herken dat gevoel! Ik kan dat zelf niet zo goed om met veel projecten bezig te zijn! Maar ik vind je mandjes er erg leuk uit zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hihi ik had precies hetzelfde met deze mandjes! Kijk maar eens op mijn blog bij 'kliekjesquilt' wat ik ermee gedaan heb! je kunt ze erg goed en leuk gebruiken hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had hetzelfde dilemma. Ik koos uiteindelijk voor af en toe een mandje en ik heb inmiddels een aardige lap en een heel stel mandjes liggen om eraan te zetten. Het wordt gewoon een tig jaren project. Jouw mandjes zien er héél goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja dat zijn lastige zaken. De mandjes zijn in elk geval erg mooi. Succes met uitdenken

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zij leuk en je hebt plezier bij het maken. Heel belangrijk dus kijk het maar aan. Fijne avond ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De mandjes zijn mooi en leuk, ik heb ze ook nog liggen en ga ze om en om doen. Dus mandjes gekleurd blokje, mandje enz. Succes met beslissen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie mandjes, eens zal ik ze ook maken.
    Ja er is zo veel om te doen.
    Maar zo tussen door wat mandjes, en verder met je andere werkjes.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben heel benieuwd, vind je tweede foto heel erg gaaf!!!!
    sterkte met nadenken.
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, een dilemma. Ik zie ook altijd veel te veel leuks langs komen.
    Ik heb nu ook besloten om een project van log cabin dat al jaaaaaren ligt klein te houden.
    De kleuren vind ik al niet meer zo leuk, mijn smaak is veranderd.
    Ik ga er een tijdschriftenmand mee bekleden. En de rest van de lapjes komen bij mijn stapel voorraad.
    Ik ben benieuwd wat jij gaat kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat lijkt me best een goed idee hoor, van dat kleine quiltje. Dan heb je ook het gevoel dat je iets afmaakt en er niet meer aan hoeft te denken. Zo ben ik nu ook met een ouwetje bezig, die eigenlijk veel groter moet worden. Maar bij mij ligt er ook nog het een en ander en er komen ook altijd weer nieuwe leuke dingen voorbij ....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het zijn en blijven hele lieve mandjes. Misschien is een eenvoudig blok als bv een ninepatch een ideetje om af te wisselen met de mandjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt al veel adviezen gekregen, dus ik zeg maar niets. Goed nadenken en doen wat je gevoel je zegt. De mandjes zijn in ieder geval heel erg leuk. Succes met je dilemma. groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo herkenbaar voor iedereen denk ik wel. We willen eigenlijk een beetje te veel soms he, haha.......................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Soms gebeurd het dat je een grote quilt wilt maken van een bepaald patroon en dat je dan toch besluit om er een klein quiltje van te maken. Dat geeft toch niets? Beter een klein quiltje af dan dat die leuke blokjes in de kast blijven liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het zijn wel hele leuke mandjes! Ik heb ook nog een stapel mandjes liggen (wel een ander patroon). Ooit toen ik net begon met quilten het voornemen gehad om van iedere stof die ik kocht ook 1 mandje te maken....ik vrees dat dat plan al gesneuveld is....geen beginnen meer aan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*