Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

dinsdag 24 februari 2015

Tandartsbezoek en 3 mandjes erbij

Vanmorgen rond een uur of 11, door de regen naar de tandarts, niet voor mijn plezier, oh nee, er werden 2 tijdelijke kronen geplaatst. 

Van 1 kies was er een tuk afgebroken en een andere gebarsten, dus daar worden 2 prachtige
 
geplaatst!!

Ondertussen toch nog weer een paar mandjes klaar, in totaal dus 9
Nog niet helemaal zeker of het een kleine of grote mandjes-quilt (of beide :-D ) wordt, wil ik toch jullie allen bedanken voor de lieve antwoorden/reacties/goede raad hier achter gelaten. Jullie zijn geweldig!

Liefs, Ineke


14 opmerkingen:

  1. Inderdaad geen leuke behandeling, maar gelukkig waren daar de troostmandjes. ;0))

    Groetjes van Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je er een mooi verhaal van gemaakt met die plaatjes. Maar echt leuk zijn dit soort bezoekjes aan de tandarts niet, he?! Die mandjes zijn zóóó leuk, staat op mijn WIMmen lijst!! Groetjes Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Naar klusje, maar gelukkig (voorlopig) achter de rug. Leuke mandjes erbij. Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik weet er alles van met die kronen. Maar je zult er veel plezier later van hebben. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat naar maar gelukkig is het klaar nu en heb je er heel lang plezier van. Mooie mandjes heb je erbij. Ben benieuwd waar je uiteindelijk vior hebt gekozen maar dat zien we tzt wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sterkte met je tandartsbezoek. En leuk weer een paar mandjes erbij, ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oei... kronen... nee, dat is zeker geen pretje... Sterkte met het vervolg!
    Wat heb je schattige mandjes gemaakt. Ik vind ze altijd zo leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Niet leuk die tandartsbezoekjes. Nou ben benieuwd of het een grote word. Vast wel want het appliceren blijft leuk..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Niet leuk die tandartsbezoekjes. Nou ben benieuwd of het een grote word. Vast wel want het appliceren blijft leuk..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hè bah, kronen plaatsen! Nou ja het plaatsen valt wel mee, maar eerst de kies afboren. Nou ja, dat is gebeurd nu. Wachten op het grote goud, hoewel ze tegenwoordig meestal van porselein zijn, veel mooier, dan lijkt het net echt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik denk dat het bij jouw tandarts toch wel iets anders toegaat dan op dat plaatje, haha!! Tandartsen hebben nog steeds een slechte naam, snik! Maar die kronen mogen er zijn!
    En jij bent ook geweldig hoor! Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oeps, dat is raak, maar fijn dat het zo weer opgeknapt wordt.
    Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een ellende met de tandarts, ik hoop dat het leed gauw geleden is!
    Mooi zijn je mandjes, ik ben benieuwd hoe je hem gaat maken, maar in ieder geval wordt hij mooi!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De tandarts nooit leuk, ik hoop dat het met niet al te veel pijn gelukt is.
    Mooie mandjes heb je gemaakt.

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*