Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zaterdag 14 maart 2015

Leuk vooruitzicht

Nou, wat "vliegt"de tijd, alweer ruim 1 week geleden een blogje geschreven, nu maar even de laatste nieuwtjes. Ik ben wel even bezig geweest met sticherie en applicatie, maar is niet hard opgeschoten. Kon niet veel doen, er kwamen teveel afspraken voorbij, die ik moest nakomen.
Eerst maar de 2 fototjes die ik net heb gemaakt van mijn kleine projectjes

zoals jullie zien, de sneeuwman is bijna klaar, daarna dan de takjes nog. Het haasje heb ik geappliceerd, ga dan verder de letters en grassprietjes borduren.








Vandaag heb ik wat patronen getekend voor een jurk, rok en morgen nog voor een jasje en nog een jurk, want het werd weer eens tijd om achter de naaimachine te gaan zitten. Foto's ervan heb ik niet, maar alles heb ik in huis, dus hopelijk kan ik er van een 'n beginnetje maken. Het is al heel wat jaartjes geleden dat ik kleding heb gemaakt voor mezelf. Benieuwd of ik niets ben vergeten :-o

Maar nu een leuk vooruitzicht, donderdag gaan wij, Quiltgroep de Pinksterbloem, naar Rietje in Lochem, daar hebben wij een leuke dag met workshop. Ik ben er nog nooit geweest, terwijl ik toch regelmatig in Lochem kom. Benieuwd wat het gaat worden. En dat horen jullie de volgende keer.

Voor de leuke reacties  op mijn laatste blog, heel hartelijk bedankt.

Liefs, Ineke









12 opmerkingen:

  1. Lekker bezig geweest, leuke projecten. Ik heb ook nog mooie lappen liggen voor ooit. Als ik iets beter in de tijd zit, maar je verleerd het nooit hoor.

    Groetjes van Ria 🐝🐝🐝

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie projecten ben je bezig en wat leuk kleding maken. Dat doe ik ook weer regelmatig. Het gaat je zeker lukken. Alvast veel plezier volgende week bij het uitje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Genoeg te doen dus. Veel plezier met het maken van je kleding en donderdag bij Rietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke werkjes en heeft toch geen haast.Succes met het maken van je kleding, volgens mij verleer je dat niet. Fijne zondag ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Meld ik me net aan als volger bij je en zie dat ik de 100e ben, wat leuk! Je sneeuwman is enig geworden. Benieuwd naar de workshop die je gaat doen,malvast een gezellige dag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk joh, je sneeuwman! En het haasje springt zo vrolijk. Knap hoor, je kleding-maak-plannen... ik heb groot respect voor wie dat kan! (Kan het zelf helemaal niet...) Veel plezier donderdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O wat leuk dat je naar Rietje gaat. Dat hoop ik ook nog eens te doen, maar ja ver, ver errug ver weg. Wat leuk dat je weer kleding gaat maken. Ik denk dat dat net is als met fietsen, dat verleer je niet. Succes, groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie blokjes worden het.
    Knap weer zelf kleding maken.
    Het is voor mij ook a; een tijd geleden, dat ik voor mij zelf wat maakte.
    Als je in een stoffenwinkel bent kriebelt het soms wel
    Fijne dag bij Rietje, heb de site bekeken
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig al die kleine projectjes, en dan nog eens zelf kleding naaien. Voor donderdag al vast een heel gezellige dag gewenst, maar dat zal vast wel lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. de sneeuwman word mooi maar zie eigenlijk liever het haasje omdat die de lente verwelkomt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is toch leuk, zulke kleine projectjes. En een heerlijk vooruitzicht donderdag naar Lochem. Heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je bent er maar druk mee maar wel leuk zelf kleding maken veel succes
    groetjes Leintje

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*