Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

maandag 27 april 2015

Het "badjasje"voor de kleine man is af

Even showen, het "badjasje" voor de kleine man van mijn neef.


De foto's zijn niet helemaal een succes, maar toch zie je het hoe het is geworden. Alleen de band/ceintuurtje daar ben ik nog niet tevreden over, die ga ik nog 1 x maken, maar dan iets langer.




Vorige week nog even naar een kleine expositie geweest en natuurlijk wat foto's gemaakt.
De mevrouw die in een verzorgingshuis exposeerde stond een poosje geleden in de krant. Er hing een prachtige quilt achter haar op de foto, jammer genoeg heb ik deze nergens zien hangen.

Er hingen wel leuke quilts, heb er een aantal van op de foto gezet.












Zo, nu ga ik nog even alle blogs lezen, fijne avond allemaal!

                                                            Liefs, Ineke




12 opmerkingen:

  1. Wat leuk die vliegtuigen met sterretjes, knap gemaakt! Mooie quilts heeft die mevrouw gemaakt. Misschien was de Dear Jane op de foto niet van haar?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt voor een kleine man!!!.....;)
    mooie quiltjes van die mevrouw, leuk dat ze zo kleinschalig haar werk laat zien!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk jasje. Het lijkt wel flanel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig jasje geworden, dat kinderspul is zo leuk om te maken, helaas geen kleintjes meer in de familie.
    Leuke quilts van de tentoonstelling.

    Liefs Ria .;))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk jasje zal de kleine man wel blij mee zijn. En een leuk overzicht van de tentoonstelling.Fijne avond. Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi badjasje wat kunstig dat je dit voor je kleinzoon zelf kan maken!
    En leuke quilts vooral die met de lelietjes van dalen!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello, I love your crochet, it is beauty, I love this colors, I follow your blog, I have a blog about crochet with free patterns and free crochet diagrams, visit me , hugs from Brazil.
    Visite meu blog - Tita Carré - Crochet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi allemaal weer. En wat zijn de variaties en mogelijkheden toch eindeloos. Ik verbaas me er iedere keer weer over.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Enig, dat badjasje, aparte stof. Leuk de quilts van die dame. Dat is toch leuk dat ze haar quilts kan exposeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie badjas en wat een prachtige quilts heb je gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat wordt heerlijk genieten in die fijne badjassen. |En wat een leuk quilts heb je op de foto..
    Liefs Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk badjasje, en mooie expo. Vooral die lelietje-van-dalen Prachtig

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*