Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

dinsdag 14 april 2015

Update



Dit patroontje ligt alweer klaar om te maken, wil nog even de stofjes erbij zoeken. Het is jammer dat er weinig van handwerken komt, we gaan weer vooruit werken, vanwege Koningsdag, Bevrijdingsdag, Hemelvaartsdag en Pinksteren de komende weken. Maar ieder vrij uurtje komt er naald en draad tevoorschijn.

Ondertussen is de maand MEI klaar, die komt dan de 1e van de maand mei in het huisje te hangen.
 

Afgelopen weekend alvast 2 tasjes gemaakt, nog niet helemaal klaar, want er moet nog een koordje bovenaan geregen worden.                      

En heb alvast een badjasje geknipt voor een klein jongetje, nu nog in elkaar naaien.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   Liefs, Ineke

18 opmerkingen:

  1. Ja het is de periode van drukke en vrije dagen,leuk maanduitkering emotie tasjes.

    Groetjes Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tablet hè, mooie tasjes natuurlijk.☺️

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Elke keer als ik je blog open valt me de prachtige achtergrondfoto van de bergen op Ineke. Maakte je deze foto zelf?
    Het vogelhuisje is schattig geworden en ook Juni wordt vast weer mooi, leuk die kleine projectjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent lekker aan het aanrommelen wat freubelen betreft. Genieten dus!
    Lieve Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo lekker bezig, ziet er leuk uit. Fijne avond ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig maandblokje en leuke tasjes, en laat je het badjasje zien als het af is?
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hej Ineke, wat ben je lekker bezig.
    Mooi allemaal en het badjasje is zo leuk.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk hè, die maandquiltjes. Ik heb er al een paar jaar plezier van, in het huisje op de sidetable in de woonkamer én op mijn site.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi maandblokje en wat een leuke tasjes. Ben ook erg benieuwd naar het badjasje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig maand quiltje en ja wat gaat de tijd toch snel
    Fijn weekeinden vanuit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk blokje van de maand en die tasjes ja die zijn heel erg handig!
    fijn weekend,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk blokje van de maand en die tasjes ja die zijn heel erg handig!
    fijn weekend,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooi meiblokje en ik denk dat de kleine vent trots zal zijn op de badjas

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk blok voor mei.
    De tasjes zien er ook erg leuk uit. Leuke stofjes zijn dat

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 100 volgers, gefeliciteerd. Maar je hebt ook een heel leuk blog!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind ze zo leuk, die maandquiltjes! Jouw handen gaan lekker door!! Groetjes Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie maandblokjes...
    Is gezellig ,he als je zo elke keer een ander kunt hangen.
    Vele groetjes,...

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*