Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zaterdag 23 mei 2015

Blij...

Vandaag een blogje over blij zijn!
Blij...dat wij, DH en ik heerlijk hebben genoten van 2 weken vakantie.


Alle winnaars
Blij...dat toen wij thuiskwamen, verrast werden met een telefoontje van Supermarkt Jumbo, dat er zaterdag een cadeaubon opgehaald kon worden t.w.v. €50,- die wij hebben gewonnen.

Prijsuitreiking



                                         








En blij...dat ik nog gauw even een leuk cadeautje voor de huishoudelijke hulp van mijn schoonmoeder kon maken. Morgen is ze jarig en mijn schoonmoeder wil haar 1 van haar mandala's geven, dus heb ik het opgeleukt met een stofje op een lijstje plakken, zodat het niet te wit wordt.
Dit is het dan geworden :D
Liefs, Ineke

12 opmerkingen:

  1. Wat een mazzel alle reden om blij te zijn. Wat een leuk cadeautje is dat geworden. Zo heel persoonlijk. Geniet nog maar lekker na van deze leuke dingen. Fijn Pinksterweekend ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom thuis.... en het lijstje is prachtig in harmonie, gaat vast een heel bijzonder cadeautje worden.....
    Fijne Pinksterdagen, groetjes Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is nog eens lekker thuis komen Ineke als de boodschappen 'gratis' kunnen worden gehaald! Jij op jouw beurt maakt ook weer iemand blij met je creativiteit en dat is ook leuk! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De foto´s van de vakantie zien er fantastisch uit en dat is fijn thuiskomen met een bon voor gratis boodschappen!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is leuk thuiskomen. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's van een heerlijke vakantie! Dat is goed thuiskomen, gefeliciteerd.
    En wat een prachtige kleuren, die mandala en je hebt er een mooie bijpassende stof bij gekozen, daar zal je schoonmoeder's hulp wel erg blij mee zijn!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo te zien een heerlijke vakantie en mooi weer en meteen in de prijzen,
    Mooi je mandala
    Groetjes uit Zweden en een fijne pinkster

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's leuke berichten, en blij ook
    Vandaag een prachtige zomerdag
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je zit wel in de prijzen de laatste tijd, leuk thuiskomen zo. En wat een prachtig cadeautje voor de hulp van je moeder.

    Liefs van Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is pas fijn thuiskomen. Heerlijk genieten en een prijs toe.
    Wat heb je de mandelalijst mooi opgevrolijkt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie vakantie foto's, gefeliciteerd met je prijs!!
    En de mandela is mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Allemaal redenen om blij te zijn!! Prachtige foto's van jullie vakantie joh! Zou er zó heen willen, lekker in de warme zon. Boffers waren jullie met die cadeaubon, dat was echt een verrassing.
    Mooie gemaakt, die mandala op stof, past er helemaal bij.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*