Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

dinsdag 5 mei 2015

Creatief bezig zijn...

Vanmiddag moest manlief aan het werk, tot vanavond laat, ik ben wel vrij, dus wat kun je dan het beste gaan doen? Juist ja, creatief bezig zijn...
Eerst een poosje bezig geweest met tasjes maken, wij gaan in het najaar naar familie in Canada, dus wil ik diverse leuke spulletjes maken en geven, als herinnering.
Ga er 12 maken, lekker stroopwafels erbij, helemaal Hollands. Dat heb ik ook een paar jaren geleden gedaan toen wij naar Brazilië gingen om de familie daar te bezoeken.
Tot het mij verveelde, gauw wat anders pakken, dat werd dus het maand quiltje van juni.

Die is nu zover af, dat ik alleen de rand met de hand moet tegen zomen, mooi werkje voor vanavond op de bank.
Toen begonnen met het eerste blok van deze quilt van Lori Smith.

Er zitten dan niet zoveel rondjes in, maar toch nog 1 kunnen maken voor dit eerste blok ;-D

Liefs, Ineke


9 opmerkingen:

  1. Wij gaan over twee weken naar Canada en ik heb ook kleine dingetjes gemaakt om weg te geven. Leuk vooruitzicht hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk creatief bezig.
    Een prachtig quilt ga je maken
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee diet Hollandse tasjes, en vooral als je ze straks zelf mag brengen, enne met die cirkels gaat het helemaal goedkomen, leuk patroon.

    Groetjes Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee, mooie tasjes! Het juniquiltje ziet er schattig uit. En wat een prachtige quilt ben je gestart! Ben benieuwd naar het vervolg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent met een leuke quilt bezig. Leuke uitdaging succes ermee.
    En leuke cadeautjes, ja die Hollandse dingetjes doen het goed daar. Groetjes ineke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat enig en creatief die Hollandse zakjes voor stroopwafels. Die gaan vast een succes worden in Canada! Heerlijk zo'n dagje voor jezelf en lekker met van alles bezig zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je de quilt van Lori maakt :o)) Zag blokken daarvan aleens op verschllende (buitenlandse blogs voorbijkomen ).
    Veel plezier met alle voorbereidingen voor Canada !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om een Hollandse herinnering voor je familie te maken en zooo knap dat je aan die quilt bent begonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om een Hollandse herinnering voor je familie te maken en zooo knap dat je aan die quilt bent begonnen!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*