Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 10 mei 2015

Fietsen naar moeder

Vandaag 2 dorpjes verder naar mijn moeder gefietst, wat ik erg knap vond van mezelf, heb al een poosje erg veel last van mijn knie. Maar rustig aan gedaan en de "toeristische route"genomen ;-)






Totaal 25 km gefietst!

Dan nog even dit, de komende 2 weken zal ik wel blogs lezen, maar geen kans hebben om te reageren.
Ook wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties die ik altijd krijg hier op mijn blog!

Liefs, Ineke

7 opmerkingen:

  1. Mooie foto's en was mooi weer voor de fiets.
    Heb ook gefietst, doe ik graag. Heb wel en E- fiets hoor, echt geweldig
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om zo met je moeder op de foto te kunnen.
    Sterkte met wat je gaat doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker geen straf dat fietstochtje zo te zien aan de mooie foto's al is het naar dat je last hebt van je knie die je beperkt. Heerlijk dat je je moeder nog hebt en haar kan bezoeken op moederdag, dat is genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was zalig fietsweer! Ook voor mijn zere knie ;)
    Geen idee wat je de komende periode gaat doen, maar veel succes in ieder geval! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. piep wat een prachtige route heb je genomen naar je mams to, knap van je 25km knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig is de natuur toch momenteel hè? Fietsen is wel beter voor je knie dan lopen, maar 25 km is best wel een eind.
    Misschien is een E-bike iets voor jou, dan gaat het wat lichter.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heerlijk dat je moeder zo dichtbij woont en dat je haar nog hebt! Fijn dat het lukte op de fiets. Het is ook een heerlijke omgeving bij jou om te fietsen.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*