Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zaterdag 9 mei 2015

Ik heb prijs ;-)

Van de week op Facebook een berichtje gedeeld van mijn favoriete bloemenzaak

Vanmiddag las ik bij berichten dat ik contact moest opnemen want ik had gewonnen

Een prachtig en groot boeket voor moederdag

Liefs, Ineke

7 opmerkingen:

  1. Heb jij in ieder geval een mooi bloemetje het weekend, van harte gefeliciteerd en geniet ervan.

    Groetjes Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie bos bloemen, hartelijk gefeliciteerd met je leuke prijs,
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig , leuk om een prijs te winnen.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige bos bloemen boffert het nieuwe quiltje waar je mee begonnen bent is echt een schatje.fijne moederdag groetjes Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie bos. Altijd leuk Moederdag of niet. Fijne dag en groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk! En zo'n prachtig boeket! Geniet er maar van. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*