Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 31 mei 2015

Nat buiten, wel een klein feestje


Vandaag is schoonmoeder weer jarig, hieperdepiep, 87 jaar alweer, wat vliegt zo'n jaar alweer voorbij.  Wij gaan met z'n allen vanavond lekker uit eten.    



Gistermiddag en vanmorgen lekker  bezig geweest met de blokken van Lori Smits quilt, de titel is From my heart to your hands

Eerste en tweede blok zijn klaar en derde blok is nu zover dat ik op de achtergrond kan naaien. Staat nu allemaal naast mij op de bank, zodat ik ieder vrij uurtje het kan oppakken. Erg leuk om te doen!

                                                            


En morgen begint alweer de nieuwe maand, dus een lief klein quiltje van de maand juni komt in het huisje.
                                                                                                                     


Voor iedereen wens ik een fijne week, let op, het wordt eindelijk wat warmer weer
                                                                                                                 

Liefs, Ineke   

12 opmerkingen:

  1. Hoi Ineke, nog gefeliciteerd. Was zeker een nat dagje, maar goed voor zo'n feestje en quilten. Leuk patroon wat je aan het maken bent. Je blokken zijn mooi en je bent goed voorbereid(vind ik ook altijd lekker prettig werken). Fijne dag ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je schoonmoeder! Wat worden je blokken mooi!!
    Fijne week verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd nog! Wat heb je mooie blokken gemaakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. piep proficiat meid, mijn papa wordt in september 85jaar
    wat een leuk huisjesquiltje heb je gemaakt

    knufje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog van harte met schoonmoederlief, heerlijk toch, om samen te mogen zijn op zo'n mooie leeftijd? Wat een mooie lieve blokjes heb je gemaakt en het huisjesquiltje is weer een echt liefie!
    Steekjesgroetjes Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je schoonmoeder. Gezellig dat jullie dat nogogen vieren met elkaar. Mooie blokjes, ik ga het appliqueren nu ik met de DJ bezig ben steeds leuker vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tweede blokje ook al af, mooi.
    Het quilt huisje ook al zo een mooi plaatje
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het zonnetje en de warmte zijn meer dan welkom! Vandaag is het hier verschrikkelijk, bijna storm en vochtig.
    Kijk liever naar je mooie blokken. Jij werkt ook precies, echt mooi!
    Wat een leeftijd joh, 87 jaar. Heerlijk dat jullie dat met elkaar kunnen vieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog gefeliciteerd, heerlijk, zo'n etentje!
    Prachtige blokken!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat is dat grappig zo'n mini huisje. nog gefeliciteerd trouwens. Fijn om dat samen te vieren

      Verwijderen
  10. Nog gefeliciteerd met je schoonmoeder, mooie blokken en gezellig huisje is het weer geworden!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*