Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

woensdag 27 mei 2015

Tadaaaa...

...daar is die dan... het eerste blok van het patroon van Lori Smith.
Zo leuk om te doen!!! En een heerlijk secuur freubelwerkje, helemaal "om"
Vanmorgen naar de mini Bee, vriendinnetje + me en eindelijk dus weer dit blok opgepakt, vanavond afgemaakt. Dit smaakt naar meer, dus dit weekend verder met blok nummer 2


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Nog even een paar foto's die ik gisteren in de tuin en op weg naar mijn werk heb gemaakt, zo mooi is de natuur!
Clematis van de buren "kiekt"tussen de klimop door
Clematis bij het schuurtje



Vlakbij mijn werk, aan de andere kant van de weg, zag ik bij de net nieuw aangelegde "grift", prachtige kleine "margrietjes". Zo vrolijk en fris, moest even op de foto, zodat ik er nog een poosje van kan genieten.


Ook een roosje uit het boeket die ik had gekregen bij de prijsuitreiking, afgelopen zaterdag op de foto gezet.
Liefs, Ineke





12 opmerkingen:

  1. Wat een mooi nieuw patroon waar je aan bent begonnen. Altijd leuk met verschillende blokken. Mooi hoe alles in bloei staat. Hoop dat het ook daar een beetje mooi weer is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk patroon is dit. Staat ook nog op mijn Wimmetjes lijst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi je blok en wat een leuke quilt ga je maken, lekker afwisselend. Lekker aan het volgende beginnen. Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi je eerste blok van deze ook al zo mooie quilt.
    Altijd fijn om te werken aan een quilt met verschillende blokken, zodat het lekker spannend blijft.
    De natuur..... is helemaal genieten, en omdat het zo koel is blijft het lekker lang bloeien dit jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je nieuwe blokje is prachtig gelukt, echt een mooitje.....
    Heerlijk al die mooie bloemetjes.....
    Groetjes Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé, wat leuk, die ben ik ook aan het maken, oftewel, het is een ufo, Maar het is wel een leuke quilt! Je blok is erg mooi geworden, als ik nog eens tijd krijg, moet ik er ook weer eens naar kijken.
    Mooie foto's van de natuur zo vlakbij, lekker nagenieten maar!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi blok heb je af, benieuwd naar je tweede blok
    De natuur is mooi, , maar het is hier nog steeds frisjes in het noorden.
    Maar de zomer komt zeker
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. vooral heul erg mooi! zou ik ook blij mee zijn! fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je blok is heel mooi joh. En heerlijk genieten he in de natuur van al dat bloeit...................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een leuk patroon!! Kan me voorstellen dat je er plezier in heb hier aan te werken.
      Ja, ondanks dat het niet echt lekker weer is, is de natuur altijd mooi, heerlijk om van te genieten.

      Verwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*