Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

dinsdag 19 mei 2015

Vakantie






Een week vakantie, op Lanzarote. Terwijl DH zijn tweede brevet ging duiken/halen, ging ik even zwemmen, beetje wandelen en veel uitrusten.


Daarna genoten we nog de rest van de middag/avond met z'n tweeën samen van de rust en het prachtige eiland.






Daarom verontschuldig ik hierbij van helemaal geen reacties op blogs en heel beperkt op Facebook. Wel heb ik zoveel mogelijk alles gelezen, maar vast ook hier en daar wat overgeslagen.Vanaf morgen probeer ik alles weer te lezen, maar heb ook nog een behoorlijke was die ik even wil wegwerken ;-)



Liefs, Ineke

11 opmerkingen:

  1. Dat is toch helemaal neit erg.
    Gelukkig is alles goed en gezond dat is het belangrijkste.
    Plus je deelt ons op een paar hele mooie foto's als bonus.
    Succes met de was. ;o)))

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalig hoor, zo'n weekje luieren en uitrusten en even niks hoeven te doen! Is manlief geslaagd?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor een alles is een tijd hoor en lekker bijkomen, samen genieten met je man. Heerlijk toch. En de rest komt vanzelf wel weer. Fijne dag groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er prachtig uit !
    fijn even zo vakantievieren :o)

    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat fijn zo een week vakantie, en mooi weer.
    Lekker uitgerust.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje wat heerlijk even een weekje weg. Ziet er prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zag er heerlijk uit. Fijn om even zo een weekje uit te rusten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wassen kan altijd, genieten van zoveel moois niet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk genieten van zo'n weekje op mooi Lanzarote. Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh geweldig Ineke, om daar een tijdje door te brengen. Apart eiland hè?! Hebben jullie ook een trip naar de vulkanen gemaakt en op de kamelen gezeten? Je merkt wel, wij zijn er ook eens geweest, meer dan 30 jaar geleden! Ik vond het prachtig en heel interessant.
    Wat zal je man daar ook genoten hebben. Mooie hobby.
    En voor alles is er een tijd hoor, je kan niet alles tegelijk en dat hoeft ook niet.
    Heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat was vast lekker genieten, en misschien ook nog wat gehandwerkt in alle rust.
    Heerlijk toch? Nu weer genieten van de natuur in eigen land, ook mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*