Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

vrijdag 19 juni 2015

Herdenken

Vandaag onze mama, schoonmama en oma naar haar laatste rustplaats gebracht. Het was een verdrietige, maar tevens een mooi afscheid. Er zijn veel mensen geweest met de condoleance, veel kaarten, privé-berichtjes, berichtjes op Facebook, reacties hier op mijn blog en mailtjes ontvangen. Hiervoor wil ik iedereen heel hartelijk bedanken, zo lief en warm kwam het over.
Morgen zou het haar verjaardag zijn, 91 jaar heeft ze dus net niet gehaald.


Het is goed zo.                          
Moge zij rusten in vrede
Liefs, Ineke

8 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat de aandacht van anderen een troost kunnen zijn.Veel sterkte de komende tijd.Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat jullie kunnen terugkijken op een mooi en waardig afscheid. Sterkte voor jou en je gezin deze komende tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel sterkte de komende tijd, Ineke. Fijn dat ze zolang bij jullie mocht blijven!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waardevol, een goed afscheid van jullie moeder.
    Een zegen zo lang als zij bij jullie was. Gemis zal er altijd zijn. Heel veel sterkte de komende tijd
    Liefs Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sterkte Ineke, na dagen van drukte zal het verwerken nu gaan beginnen en het gemis groter worden. Dikken knuffel Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat jullie zo lang van elkaar mochten genieten.... sterkte met het lege plekje....
    Meeleefgroetjes van huis tot huis, Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook ik wens je en jullie heel veel sterkte Ineke.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*