Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 7 juni 2015

Wat een verschil!

Vanmorgen was het heerlijk in de tuin, eerst wat onkruid weggehaald, daarna een kopje koffie gezet. Handwerkje erbij en het was weer genieten.
Benen mochten wel weer wat straaltjes hebben, want het kleine beetje bruin van de vakantie op Lanzarote was er alweer af.



Maar vanmiddag was het binnen zitten, overal kachels en barbecue's aan, het was een rook-bende, gatsie, voelde me bijna een gerookte paling, hahaha.

Maar ik ben lekker opgeschoten, het blokje nummer 3 is nu af, nummer 4 is alweer voorbereid!
Allemaal een fijne (werk)week.                                                                 Liefs, Ineke

12 opmerkingen:

  1. Wat een mooie blokken heb zelf ook nog steeds de baltimore op mijn verlanglijstje maar ik wil nog zo veel. Hier zjn we ook lekker bij gekleurd vandaag.
    fijne week groetjes Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat worden dit mooie blokken Ineke, mijn handen jeuken om ook aan zoiets moois te willen beginnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, oh gelukkig was je er vroeg bij en kon je toch nog "zongenieten".....
    Wat een supermooi blokje heb je er weer bij gemaakt, prachtig!
    Steekjesgroetjes Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zalig genieten van het lekkere weer! En wat een prachtige blokjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk he dit weertje en je blokken zijn geweldig mooi..............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie blokken en geniet van de zon!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je blokken zijn heel mooi geworden, fijn dat je zo geniet van het appliqueren.
    Vandaag ook een lekker tuinweertje, maar morgen weer te warm.
    Maar misschien goed om de beentjes weer lekker bruin te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie blokken Ineke. Het is weer mooi weer, hopelijk minder bbq's en vuurkorven. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie blokken, geniet maar van het zonnetje

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*