Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

woensdag 1 juli 2015

'n nieuwe maand

Dag allemaal, hier ben ik dan weer eens. Het is zo fijn om zoveel lieve woorden te krijgen, nadat ons moedertje plotseling is heengegaan. Ze deden me goed, zo lief!
De 4 kleine vingerhoedjes met bloemen
Het kleine quiltje maand juli voor het huisje heb ik dit weekend af gekregen. Zelfs een klein vlindertje er op gemaakt, als extra. Ik vind het erg vrolijk geworden, met een prachtige bloemenrand. In het huisje plaatste ik 4 kleine vingerhoedjes, die van mijn mam waren, nu mag ik ze hebben. Onderin, in een klein kubusje, een Nossa Senhora de Aparecida beeltenis, gekregen van mijn zus, toen ze hier vanuit Brazilië ons een bezoek bracht, waar ze op bedevaart is geweest in het verre warme land. Wacht...even een foto erbij, van dichtbij genomen.
Middenvoor staat de kubus met de kleine beeltenis van N.S.de Aparecida

Nu zou ik toch bijna vergeten te vertellen dat mijn DH en ik een paar dagen er even tussenuit zijn geweest. Hotel was al een paar weken geleden geboekt, want ik had nog een paar dagen staan die voor 1 juli opgenomen moesten worden, anders gingen ze verloren.
 

 Hier dan een aantal mooie foto's
van de omgeving van Saarburg, we zijn hier
een aantal jaren geleden ook al eens geweest
en het was goed bevallen!




Liefs, Ineke

10 opmerkingen:

  1. piep wat fijn dat jullie er even tussenuit waren,
    en je quiltje is zo mooi, en de kleine dierbare spulletjes die betekenen zo veel, heb ook zo een plekje in huis ..knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet je mini quilthuisje er mooi uit. Een superleuke plaats voor die vingerhoedjes
    Lees nu pas het bericht over je moeder. Alsnog gecondoleerd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat enig dat kleine quiltje met die dierbare spulletjes in dat huisje! Fijn dat je er even tussenuit kon om de zinnen te verzetten in deze verdrietige tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alsnog gecondoleerd met het overlijden van je moeder. Wat mooi dat jij herinneringen bij je maandquiltje hebt kunt verwerken, en er lekker even tussenuit dat verzet je zinnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zien die huisjes er leuk uit en ja die dierbare herinneringen staan er ook goed bij. Fijn dat jullie er toch nog even tussen uit zijn/konden gaan. Maar het moet allemaal zijn tijd hebben. Sterkte meis. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je er even uit kon om alles een plaatsje te geven en te genieten.... wat is het mooi daar.....
    Je quiltje is beeldschoon, prachtig zo in het huisje met dierbaars.....
    Zomerse meeleefgroetjes Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief quiltje is het geworden met dubbele betekenis, en heerlijk om er even tussenuit te gaan in een mooie omgeving.

    Liefs Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk je herinnerings huisje fijn dat je met je maatje even eruit bent geweest!
    Lieve groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi juliquiltje en bijzonder cadeautje van je zus. Fijn dat jullie er nog even saampjes tussenuit zijn geweest. Prachtige streek. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk om elke maand zo'n klein maandquiltje te maken. Ook leuk om er een te bedenken wat past bij die maand.
    Heerlijk er een paar daagjes tussen uit. Een soort van kleine mini vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*