Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

woensdag 15 juli 2015

Wel of niet

Dag lieve allemaal,

het is alweer 14 dagen geleden dat ik een verhaaltje heb geschreven, had er (eerlijk gezegd) helemaal geen zin in. Mijn hoofd is leeg, geen puf en een soort van algehele malaise, dat zeggen we wel eens onder elkaar. Maar ja, eigenlijk kriebelt alles wel een beetje, lezen, handwerken, opruimen (kasten, handwerkkamer enz) dus maar begonnen met dit blogverhaaltje. Lees van de een en andere blog-schrijfster dat ze erover denken om te stoppen, ook ik was erover aan het nadenken. Totdat ik dacht, welnee, gewoon schrijven wanneer ik zin heb, hoeft niet iedere dag, ook niet iedere week of maand, gewoon als ik zin krijg. Dus, dat is nu ;-)
Zoals ik al schreef, niet veel zin gehad om te handwerken, maar toch even bezig geweest. Vorige week naar Zutphen gegaan, had afgesproken met een kennisje van mij en meteen maar een bezoekje gebracht aan "het"snoepwinkeltje van menige quilter. Heb daar een hexagon stempel + stempelkussentje gekocht en nog wat lichte stofjes, altijd handig om daar wat extra van in huis te hebben.

Meteen de volgende dag van wat restjes, wat gestempeld en het resultaat is dit...

Nu maar stofjes/restjes zoeken, stempelen en voorbereiden om mee te nemen als we straks op vakantie gaan.

Ook met het quiltje voor het huisje bezig, maar nog geen foto van, dat komt  begin augustus wel weer. September en oktober moeten ook gemaakt worden voordat we weg gaan.

Dan vorige week donderdag, onze jongste zoon is nu ook geslaagd voor zijn HBO -Bedrijfseconomie, trots en blij zijn wij als ouders. Zo lief dat hij gelijk ons uit eten nam naar ons favoriete restaurant.

Sorry, geen foto's vanwege hun privacy.



En als afsluiting, gekregen via facebook, 'n prachtige foto van 2 landen verweven op een foto, een molen met palmbomen



Liefs, Ineke


22 opmerkingen:

  1. Snap je helemaal Ineke, schrijf wanneer je wilt! Ik ben zelf onregelmatig met schrijven, soms wel en soms niet. Ja die snoepwinkel in Zutphen, daar was ik afgelopen vrijdag ook nog even... Van harte gefeliciteerd met het slagen van je zoon! Wilde eerst schrijven: met de slagerij van je zoon, maar dat krijgt dan een heel andere betekenis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd leuk en gezellig je blog te lezen.
    Het is leuk en gezellig, en geen moeten.
    Mijn blogs zijn ook niet zo in regelmaat.
    Mooi blommetje, en het is zo leuk werk.
    Vooral met stempeltje, ik doe nog met een kartonnetje.
    Gefeliciteerd, met het slagen van jullie zoon.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja FB maait wel het een en ander voor de voeten weg, maar in een blogje kan je toch. Meer kwijt. Ik kan het toch nog niet missen. Heerlijk die stempels je kan er snel mee beginnen en hof geen papiertjes los te peuteren.

    Liefs Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welke blogger herkent dit niet? Toen ik net een blog had, blogde ik wel twee tot drie keer per week. Ik probeer nu eens per week te bloggen, maar soms heb ik geen zin of gewoon niks te vertellen. Nou, dan blog ik niet! Destijds ben ik mijn blog gestart voor mezelf. Via het Prikbord groeide mijn lezersschare snel, maar dat was nooi mijn insteek en dat hou ik me nu dan ook voor ogen.

    Gefeliciteerd met je zoon! Knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo,

    Ja, herkenbaar. Ik schrijf alleen als ik zin heb en iets heb meegemaakt wat ik graag wil vermelden. Eigenlijk schrijf ik ook voor mezelf. Het is een soort dagboek, waar in ik kan terugkijken.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je zoon, fijn dat hij geslaagd is.
    Ja, ik denk dat dat de beste manier is, niet 'verplicht' elke dag of week schrijven, gewoon naar behoefte.
    Leuk bezoek aan je favo quiltshop, , lijkt me makkelijk, zo'n stempel!
    Liefs, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allereerst, proficiat met je zoon. Geweldige prestatie. En ja, ik heb zelf geen blog, maar ik lees het bij meer mensen, die blogdip. Zoals de anderen al zeggen, alleen lekker bloggen wanneer JIJ er zin in hebt. Het blijft een HOBBIE. Veel plezier met je stempel en de rest. groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super dat jullie zoon geslaagd is, altijd toch weer spannend. Ja en over het bloggen ...... heb je de regelmaat op mijn blog gezien?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. idd doe wat jij wilt en af en toe dat houd het ook leuk en zo blijf je wel een leuke blogger

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Ineke, gewoon schrijven wanneer je zin hebt en genieten van de dingen om je heen.
    Gefeliciteerd met je zoon, weer een hele prestatie.
    Ik heb ook al een tijdje niets geschreven, gewoon niets te melden. Maar ik heb weer iets af dus een deze dagen. Ik heb wel plezier in mijn blog , ik vind het leuk als mensen reageren, maar doe het toch vooral voor mezelf.
    Hè blijf er vooral plezier in hebben en met de leuke dingen die je gekocht hebt gaat dat wel lukken toch. Fijn weekend
    Oh woonde ik maar een beetje dichterbij die snoepwinkel😊

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met jullie zoon! Heerlijk zo'n uitje naar je favoriete snoepwinkeltje! Dat doet een mens weer goed. En dat bloggen.....inderdaad niets moet.....alles mag. Je doet het in eerste plaats voor jezelf toch? Maar wij vinden het natuurlijk wel leuk je verhaaltjes te blijven lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met jullie zoon. Mooie prestatie. En dat bloggen hoeft niet iedere dag hoor, maar je hele blog is wel een leuk naslagwerk van wat je gemaakt hebt. ik hoop dat je blijft. Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ineke gewoon blijven bloggen hoor, mag toch als je zin hebt, moet niks hoor.
    Gefeliciteerd nog zeg met je zoon. En laat ons nog maar lekker mee genieten van alles wat jij leuk vind en maakt..................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel herkenbaar hoor Ineke. Soms wil je gewoon even niet, dat ervaar ik ook. Hangt er ook wel vanaf hoe druk je bent of wat er om je heen gebeurt. Het moet ook geen 'must' zijn, maar een plezier.
    Dat snoepwinkeltje, daar ben ik één keer geweest, heerlijk. Ik heb daar de PTL gekocht die ik nu aan het doorpitten ben.
    Wat fijn dat jullie zoon geslaagd is en lief van hem om jullie mee uit eten te nemen. Heerlijk. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ach ja, soms bloggen is toch leuker dan helemaal stoppen.
    Want het is toch leuk om te laten zien waar je mee bezigt bent, of als je iets klaar hebt.
    Gefeliciteerd met het slagen van je zoon. Heerlijk toch als het gelukt is. En dan gezellig uit eten om het te vieren, dat gebeurd pook niet elke dag.
    Heerlijk hè om even bij Petra Prins te snuffelen, zo'n mooie winkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. niet stoppen met bloggen hoor!!!,
    Handig die quilt stempels, ik heb er een voor een vingerhoedje- quilt- blokje, gaat super snel zo.
    Gefeliciteerd met je zoon

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt helemaal gelijk... het is jouw blog dus je schrijft gewoon lekker wanneer je zin hebt. Doe ik ook. ;-)
    Gefeliciteerd met je geslaagde zoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel herkenbaar, ik denk ook vaak ! zal ik stoppen ! en dan denk ik nee, want zo houdt je toch contact met de buitenwereld! en doe je af en toe wat inspiratie op bij anderen.
    we hoeven niet elke dag te schrijven, alleen wanneer we zin hebben,vergeten doen we elkaar toch niet
    Gefeliciteerd met je zoon
    Groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gewoon schrijven wanneer je zin hebt.
    Dan blijft het leuk om te doen.
    Hexagonen zijn verslavend, vind k tenminste.
    Het begin ziet er al leuk uit.
    Gefeliciteerd met zoonlief.
    Mocht je niet meer voor de vakantie schrijven alvast een hele fijne vakantie toegewenst.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beetje laat, maar proficiat nog met je zoon. Weer een mijlpaal! Op zulke momenten realiseer je je hoe snel de tijd gaat. Zo breng je ze voor de eerste keer naar de basisschool en zo zijn ze afgestudeerd...
    De hexagonstempel lijkt me ideaal om mee te werken. Stempelen gaat sneller dan tekenen denk ik. Veel plezier ermee :o)
    Groetjes,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. super voor je zoon,ikzelf hou niet van schrijven maar lees heel graag blogs
    bij mij duurd het soms ook lang voor ik iets blog
    wens je een fijne vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nou, ik geloof dat elke bolster dat weleens denkt, dus ook ik. Dus je hebt gelijk, alleen bloggen aasje zin hebt.
    Heerlijk, naar dat winkeltje in Zutphen, zo'n stempel lijkt me heel fijn.
    En natuurlijk gefeliciteerd met je zoon!
    groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*