Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

woensdag 12 augustus 2015

5e blok Lori Smith af

Het 5e blok is af, heb wat foto's gemaakt, maar let niet op licht/kleur en wazigheid, maak ze tegenwoordig gauw met mijn telefoon en dan hopla, kan het zo op www

Bij gebrek aan een extra klein tafeltje of een designwal, leg ik het op een klein Ikea strijkplankje, op een mooi blauw stofje, die ik over had van de tasjes. De 12 tasjes zijn klaar en heb nog best een flinke lap over, wat natuurlijk niet erg is ;-)

Deze tasjes zijn klaar om cadeau te geven.

Maar het kleine quiltje voor de maand oktober is nog niet klaar, daar had ik even geen zin in en eigenlijk weinig tijd gehad. Want afgelopen weekend hadden we zaterdag en zondag verjaardag-feestjes.


Zoals jullie al hadden gelezen op Facebook, ben ik nu in bezit van de staafjes van apliquick, Ben er erg blij mee!!!

                                                                                                   







 Ook een paar lapjes gescoord op Facebook, vandaag binnen gekomen!      








                                                             Liefs, Ineke

14 opmerkingen:

  1. Wat zul je tevreden zijn na zo'n actieve dag. En dan die leuke lapjes allemaal, heerlijk !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt het er maar druk mee. Mooi blok, leuke tasjes en schattige lapjes. Die appliquick staafjes lijken me erg handig om mee te werken. Veel plezier ermee!
    Greoten,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent weer goed bezig! Als je eenmaal goed overweg kunt met de Appliquickstokjes dan is het zó geweldig!! Veel succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi blok en wordt een mooie quilt. Komen er nog sachings tussen, ben benieuwd?
    Leuk score kunnen we altijd gebruiken die lapjes. Succes met de voorbereidingen van de vakantie, heerlijk idee. Fijne dag en groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie quilt gaat het worden en stofjes scoren altijd erg leuk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi blokje weer om toe te voegen..... Wat een heerlijke Appliquickstokjes heb je bemachtigd.... en je nieuwe lapjes zijn echte liefies....
    Steekjesgroetjes Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je blokken zijn prachtig met de apliquick gaat het inderdaad super alleen vind ik nog al prijzig om hem aan te schaffen. Het nog geen oktober dus je hebt nog even de tijd al gaat deze wel erg snel zeker als met leuke dingen bezig bent trouwens mooie lapjes heb je gescoord. Groetjes Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie blokken, mooie lapjes en leuke tasjes!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is een hele verzameling aan tasjes. Leuk zijn ze. Mooi nieuw blok en lapjes. Die staafjes zeggen mij even niets, maar zal er eens naar googelen. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie lapjes heb je of FB gevonden! Je blok is ook leuk, doet me aan de herfst denken, maar laat die nog maar even weg blijven hoe mooie de kleuren van dat jaargetijde ook zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt er weer een prachtig blok bijgemaakt, Ineke! En die blauwe tasjes zijn ook erg leuk. Mooie vondst, die je hebt gedaan op FB!
    Fijn weekend en groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk blok geworden, en ach dat oktober quiltje komt nog wel, het is pas augustus dus nog alle tijd.
    Wist niet dat je op Facebook ook al stoffen kunt kopen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Enig, die tasjes!! Wat een werk joh. Je blokken worden mooi en nu helemaal fijn dat je met de apliquick staafjes kan werken

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat worden je blokken mooi.
    Zo te zien werkt dat goed met je apliquick staafjes De tasjes zien er superleuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*