Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

woensdag 2 september 2015

September komt er aan!

De maand september komt er aan, mijn kleine maand-quiltje is al een hele poos klaar en oktober moest ook snel gemaakt worden, omdat ik even ga pauzeren. Batterij opladen en dat is even nodig ;o)







Ben wel weer  bezig geweest met mijn "oudje"te quilten en het ontspant me even. Vooral in de avonduurtjes, maar soms ook zo even tussendoor een paar draadjes quilten. Best een beetje verslavend. Zal een paar foto's plaatsen, maar let niet op de blauwe strepen, die worden er nog uitgewassen en er staan ook wat potlood-lijntjes hier en daar, maar ook dat komt goed.


En vanmiddag kwam er even een vlindertje bij de struik en bleef nogal lang erbij. Foto is gemaakt met telefoon, dus niet echt duidelijk



                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 Liefs, Ineke

10 opmerkingen:

  1. Schattig, Ineke, dit septemberquiltje in het huisje. En wat een prachtig quiltwerk... echt schitterend! Heerlijk hè, die vlinders. Wij hebben een vlinderstruik bij het raam staan: echt genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enig dat maandquiltje met appeltjes en zo leuk die andere dierbare (vakantie)herinneringen in en op het kleine kastje! Ik hoop dat je deze maand heerlijk tot rust gaat komen en genieten om er straks weer vol energie tegenaan te kunnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje is je Septemberquiltje en zo mooi met die spulletjes in het huisje.... om verliefd op te worden..... Maar ook complimentjes voor je mooie quiltwerk... zo precies, prachtig!
    Nazomerse steekjesgroetjes van huis tot huis....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig quiltwerk is dat.
    Ga maar lekker even opladen, dat heeft een mens af en toe nodig niet?
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke quiltjes en te overzien. Veel plezier op vakantie, wij zijn net terug uit Zeeland. Heerlijk hoor zo even opladen. Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo lief, je maandquiltjes! En je handquiltwerk zag ik al op FB, maar ook hier wil ik even laten weten, dat ik het beeldschoon vind; mooi motiefje en erg mooie steekjes. Een heel fijne vakantie gewenst!!!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige quiltjes hoe ontspannend quilten ook is af en toe moet er even opgeladen worden geniet er van.
    Groetjes Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je maand quiltje is weer erg schattig. En soms gedachte op nul en lekker een paar draadjes quilten, is verslavend toch???????...............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi maandquiltje ! Fijne vakantie !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuk quiltje voor september.
    Fijne blogpauze.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*