Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zaterdag 3 oktober 2015

Terug van...(deel 1)

Canada en Las Vegas

Daar moet op gedronken worden!
Wat vliegt 1 maand snel voorbij, maar als je iedere dag ieder moment heel veel en vol hebt gepland, lijkt het wel het dubbele 

Sneeuw en beer @ Waterton Lake
Ons 28-jarige huwelijksdag vieren


Bizons @ Waterton Lake



Summerland-tuin ontworpen door een Nederlander 






Penticton-BC
Bosbrand tussen Oliver en Osooyos-BC
Blus-helicopter







Er komen regelmatig bosbranden voor in de omgeving van de Okanagan Valley, vooral in de zomermaanden.
Gegeten in een prachtig restaurant, waar deze prachtige schilderijen van de chiefs hingen, in het gebied van Oliver!


Door een van de vele parken van Canada
Bomen, bomen en nog meer...
De prachtige brug voordat je Vancouver inrijd
En wat zie je dan in de haven van Vancouver?

Fietsend door Vancouver en Stanley Park

 Granville Island-Vancouver


Granville Island-Vancouver




















Volgende blog volgen meer foto's!

Liefs, Ineke






16 opmerkingen:

  1. Dat is aleen maar genieten geweest zo te zien geniet van het weekend.
    Groetjes Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Canada: een supermooi land. Jullie waren in een ander deel dan ik ken. Ziet er mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor de eerste foto's.... het lijkt me prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's. Het ziet er geweldig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb jij een geweldige blogpauze gehad! Ben er nooit geweest, lijkt me een fantastische natuurbelevenis.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie volle reis hebben jullie gemaakt, prachtige foto's.

    Liefs Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O wow!! Wat een prachtreis heb je gemaakt! Die schitterende, overweldigende natuur en dan spot je ook nog een beer!! Echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een fantastische vakantie gehad zo te zien. Wat een mooie foto's. Kan me voorstellen dat je op zo'n vakantie wel honderden foto's maakt.
    Dat was vroeger wel anders toen en nog maar 36 foto's op een rolletje konden :-)
    Je kunt heerlijk nagenieten van zo'n vakantie, vooral als je de foto's steeds bekijkt.
    Hoewel er niets boven "echt" gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Welkom weer thuis, en een prachtige vakantie reis gemaakt.
    Mooie foto's.
    Goede nieuwe week gewenst.
    gGoetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een mooie foto's. Jullie hebben daar een supervakantie gehad zo te zien. Dat is niet verkeerd om zo de batterij op te laden

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto,s heb je gemaakt van jullie vakantie.....................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Welkom thuis en wat heb je veel moois gezien, geweldig!
    Herfstige steekjesgroetjes van huis tot huis...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lijkt me spannend zeg .... beren :0))
    Fijn dat je zo'n mooie en bijzondere vakantie hebt gehad !
    Veel nageniet plezier hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk, ben zelf net terug uit Utah en lees op jouw blog ook weer leuke avonturen. Daar waren wij vorig jaar ook dus heel herkenbaar! Leuk om mee te genieten, benieuwd waar de reis je nog meer heeft gebracht!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig Ineke, wat een geweldige reis hebben jullie gemaakt. Dat zal wennen zijn om weer thuis te zijn. Geniet nog even na van dit alles. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*